Skip to main content
Beantwoord

Al maanden geen Mobiel internet op Osdorpplein

  • 16 June 2024
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Goedenavond,

 

Wij (Osdorpplein) hebben heb al meer dan 5 maanden geen mobiele internet meer op de postcode 1068 EN.

Ik ben ook naar jullie winkel gegaan om te vragen hoe dat kan dat wij niet meer op onze mobiele internet kunnen en ze hebben aangegeven dat er wat is met zendmast maar wanneer het opgelost wordt weten zij ook niet en bij de medewerkers van jullie winkel op osdorpplein hebben ze ook geen mobiel internet

Wij zouden willen weten wanneer wij weer normaal mobiele internet

Graag zouden wij zo snel mogelijk weer op onze mobielle internet kunnen.

Graag zou ik een reactie willen op  mijn whatsapp nummer.

 

Met Vriendelijke Groet,

 

Khalid

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Khalid, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je geen mobiel internet hebt, dat gaan we zo snel mogelijk fixen. Ik zie op onze dekkingskaart niet direct problemen op Osdorpplein, maar wel dichtbij. Volgens de dekkingskaart verwachten mijn collega's dit vandaag nog op te lossen. Houd je je verbinding en de dekkingskaart vanavond even in de gaten om te zien of je weer een goede verbinding hebt? Zo niet, ga dan opnieuw naar de dekkingskaart, voer je exacte locatie in en klik vervolgens op Meld een probleem. Dan komt er direct een case binnen bij mijn Netwerk-collega's. Zij kunnen dit dan voor je onderzoeken en oplossen. Maar voor nu hoop ik dat de werkzaamheden van vandaag het voor je oplossen. Ik blijf in ieder geval graag op de hoogte! 😊

Reageer