Skip to main content
Beantwoord

Activeren Apple Watch werkt niet

  • 20 June 2024
  • 6 reacties
  • 254 Bekeken

In de Watch-app (op iOS 18.0, watchOS 10.5) staat onder ‘Mobiel netwerk’ de volgende tekst:

Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

 

Er staan inmiddels al een heel aantal topics open over dit onderwerp, dus ik dacht: laat ik daar ook nog maar 1 aan toevoegen.

Binnen 14 dagen reactie, want druk, enz, enz.

Prima, het werkt niet. Alle tips uit de andere topics ook niet.
Hopelijk lossen jullie het snel op.

 

Alvast bedankt

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @dsnb, welkom op onze Community! Er speelt inderdaad een klein technisch issue m.b.t. onze Multisim. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik een case voor je doorzetten, zodat zij dit kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing! Zou je onderstaande informatie met mij kunnen delen? Dan kan ik het gelijk voor je doorzetten! 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?

 

  • MKL23NF/A
  • 58.5.10

Hallo @dsnb, welkom op onze Community! Er speelt inderdaad een klein technisch issue m.b.t. onze Multisim. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik een case voor je doorzetten, zodat zij dit kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing! Zou je onderstaande informatie met mij kunnen delen? Dan kan ik het gelijk voor je doorzetten! 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?

 

 

Het is me inmiddels gelukt, door een nieuwe multisim toe te voegen. Kun jij ervoor zorgen dat ik voor deze maand niet dubbel hoef te betalen voor de multisim? Dus: die laatste werkt. Die daarvoor heb ik al opgezegd, maar niet kunnen gebruiken.

 

Dank!

Reputatie 6
Badge +7

@dsnb Fijn dat het inmiddels is gelukt en dat het weer werkt! Uiteraard ga ik de andere Multisim voor je verwijderen. Kun je alleen aan mij doorgeven van welke Multisim je gebruikmaakt? Het gaat om een ICIDD-nummer (of simkaartnummer). De één eindigt op ***0993 en de ander op ****8448. Als je aan mij kunt doorgeven van welke je gebruikmaakt, kan ik de andere voor je verwijderen! 

🎉
 

993 moet blijven. Je IT-collega die me belde zou het ook in orde maken, dus waarschijnlijk is het niet meer nodig.

Reputatie 6
Badge +7

@dsnb Ik zie inderdaad dat mijn collega het al in orde heeft gemaakt, fijn! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en heel veel plezier met je Watch i.c.m. onze Multisim! 😊

Reageer