Skip to main content
Beantwoord

activatie multisim Apple Watch ultra 2 lukt niet

  • 20 June 2024
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Goedenavond,

Net zoals vele andere Apple Watch Ultra (2) bezitters kan ik met geen mogelijkheid een multisim bestellen/activeren:
 

Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

In de Odido winkel hebben ze mij echt goed proberen te helpen maar helaas.. 

type smartwatch: Apple Watch Ultra 2

versie: 10.5, iOS 17.5.1

 

Alvast bedankt voor jullie (re)actie.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Rikkkk, van harte welkom op onze Community! Er is op dit moment een klein technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Graag wil ik dit voor je doorzetten naar ons IT-team. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6475, kan dat kloppen? Graag ontvang ik onderstaande informatie van je: 

  • Welk modelnummer heeft je Watch? 
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?

Hallo @Rikkkk, van harte welkom op onze Community! Er is op dit moment een klein technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Graag wil ik dit voor je doorzetten naar ons IT-team. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6475, kan dat kloppen? Graag ontvang ik onderstaande informatie van je: 

  • Welk modelnummer heeft je Watch? 
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?

Hallo @Pharwin van Odido 

Dank voor je bericht.

Nummer klopt!

Modelnummer: A2986 / Apple Watch Ultra 2 (of bedoel je wat anders?)

Bij Aanbieder instellingen staat Odido NL 58.2

 

Reputatie 6
Badge +7

@Rikkkk Top, thanks! Dat is inderdaad wat ik bedoelde en nodig had. Ik heb direct een case voor je doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 71507032). Zij zullen dit voor je onderzoeken en bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Dit zal telefonisch of per mail zijn. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen. Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren wegens de drukte. Ze doen uiteraard hun best om het zo snel mogelijk op te lossen! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Reageer