Sinds deze week is mij opgevallen dat als ik de data van mijn Iphone aanzet dat ik eerst 1 seconde 4G verbinding zie en dat deze daarna pas overspringt op het 5G netwerk. Dit was normaal niet zo als ik mijn data aanzetten. Weet iemand hoe dit kan en of dit normaal is. Heeft Odido wat veranderd?
Hoi Timmy, wat apart dat je eerst 1 seconde 4G ziet staan. Ik heb dit niet eerder gehoord, dus ik heb het zelf nog even op mijn eigen iPhone getest en ik zie gelijk 5G staan. Wellicht ben je op een locatie waar er een aan mast gewerkt wordt. Houd het de komende tijd even in de gaten. Ik ben benieuwd of je dit op meerdere locaties hebt en of het langer duurt. Je zou kunnen kijken of er een software update beschikbaar is en anders zou een netwerkreset het nog kunnen oplossen. Zo lang je na 1 seconde wel stabiel op 5G zit is het gelukkig wel goed. Houd me gerust op de hoogte!
Hoi Timmy, wat apart dat je eerst 1 seconde 4G ziet staan. Ik heb dit niet eerder gehoord, dus ik heb het zelf nog even op mijn eigen iPhone getest en ik zie gelijk 5G staan. Wellicht ben je op een locatie waar er een aan mast gewerkt wordt. Houd het de komende tijd even in de gaten. Ik ben benieuwd of je dit op meerdere locaties hebt en of het langer duurt. Je zou kunnen kijken of er een software update beschikbaar is en anders zou een netwerkreset het nog kunnen oplossen. Zo lang je na 1 seconde wel stabiel op 5G zit is het gelukkig wel goed. Houd me gerust op de hoogte!
Hoi Marciano, ik had het op verschillende locaties in Hoofddorp en in Alpen aan den Rijn afgelopen week en er waren geen werkzaamheden of zo. Gelukkig had ik wel gewoon stabiel internet op 5G netwerk als die was overgesprongen van 4G na 1 sec. Ik zal het de komende tijd eens in de gaten houden.
Hi Timmy, bedankt voor de terugkoppeling en ja precies, dat is het belangrijkste. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend en mocht je nog andere vragen hebben dan weet je me te vinden!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.