Skip to main content
Beantwoord

Aanvraag nieuwe esim

Ik ben onlangs overgestapt naar odido en zou graag een esim willen aanschaffen maar dat is niet mogelijk via de webshop.

Beste antwoord door Jeremy reijnst

Waqqas schreef:

@Jeremy reijnst 

Via de app kan ik wel voor eSIM bestellen kiezen, er staat dat het gratis is. Na erop geklikt te hebben krijg ik een waarschuwing en dan moet ik even op begrepen klikken en dan kan ik akkoord gaan met de voorwaarden en bevestigen. Niet op bevestigen geklikt omdat ik geen eSIM wil.

Waar kan jij niet op klikken?

Je kan altijd langs een winkel gaan om alsnog de eSIM te bestellen.

Ik denk dat ik het verkeerd begreep ik had dus in mijn hoofd dat “in de app” betekende dat ik via de chatbot werd gestuurd naar esim bestellen maar na iets beter te hebben gekeken kwam ik erachter dat ik het dus ook normaal in de app kon krijgen😅

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21009 reacties
  • 11 april 2025

Hallo ​@Jeremy reijnst 

Heb je het via de app en website geprobeerd en ook met een andere browser of apparaat?

Welke foutmelding krijg je te zien?

Je kan eventueel ook nog langs een Odido winkel gaan om een eSIM te kopen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 april 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Jeremy reijnst 

Heb je het via de app en website geprobeerd en ook met een andere browser of apparaat?

Welke foutmelding krijg je te zien?

Je kan eventueel ook nog langs een Odido winkel gaan om een eSIM te kopen.

ik heb het via zowel de app als website geprobeerd maar kan op beide niet een eSIM aanschaffen, ik krijg niet perse een foutmelding te zien maar ik kan er gewoon niet op klikken.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21009 reacties
  • 11 april 2025

@Jeremy reijnst 

Via de app kan ik wel voor eSIM bestellen kiezen, er staat dat het gratis is. Na erop geklikt te hebben krijg ik een waarschuwing en dan moet ik even op begrepen klikken en dan kan ik akkoord gaan met de voorwaarden en bevestigen. Niet op bevestigen geklikt omdat ik geen eSIM wil.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025
Waqqas schreef:

@Jeremy reijnst 

Ik denk dat ik het verkeerd begreep ik had dus in mijn hoofd dat “in de app” betekende dat ik via de chatbot werd gestuurd naar esim bestellen maar na iets beter te hebben gekeken kwam ik erachter dat ik het dus ook normaal in de app kon krijgen😅

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21009 reacties
  • 11 april 2025

@Jeremy reijnst 

Je hebt hem nu kunnen bestellen?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen