Ik heb een 5G data abonnement aangevraagd (sim only) en ben nu op zoek naar een MiFI/Router.
Als ik de 5G simkaart in een 4G+ MIFI/Router router zou stoppen zou dit theoretisch moeten werken. De vraag is, werkt T-Mobile ook met 4G+ ?
Reden dat ik het vraag: Ik haal hier max 190Mbit Download en rond de 40 upload, dus een 5G MIFI/Router is eigenlijk overkill en te duur voor wat ik er uit kan halen
Ik heb een 5G data abonnement aangevraagd (sim only) en ben nu op zoek naar een MiFI/Router.
Als ik de 5G simkaart in een 4G+ MIFI/Router router zou stoppen zou dit theoretisch moeten werken. De vraag is, werkt T-Mobile ook met 4G+ ?
Reden dat ik het vraag: Ik haal hier max 190Mbit Download en rond de 40 upload, dus een 5G MIFI/Router is eigenlijk overkill en te duur voor wat ik er uit kan halen
Hi
Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Groetjes,
Pharwin
Voor als je een echt goede 5G router zoekt heeft T-mobile founders een artikel geplaatst.
5G is niet alleen voor de snelheid maar ook voor de stabiliteit. De lage 5G frequentie heeft een beter doordringbaar signaal.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.