Skip to main content

Goedemiddag,

 

Momenteel ervaar ik problemen met mijn 5g verbinding. (Samsung s23+).

5g staat nog wel aan het geeft tussen de 1 tot 2 streepjes.

Alleen met het laden van websites, versturen van appjes etc geeft hij echter aan dat er geen verbinding is en laadt niks. Dit duurt een paar seconden en kan ik weer verder. Dit gebeurd nu 3 dagen al. En meerdere keren per dag.

 

Telefoon is al herstart, en het netwerk ook al gereset 

 

Hallo @Lj123 

Presteert 5G wel beter op andere locaties? Dan kan je dit probleem misschien melden via de dekkingskaart.

Je kan ook kijken of 4G beter werkt.


Hoi @Waqqas 

Problemen treden overal op zowel thuis als op werk.

En hoe verander ik mijn verbinding alleen naar 4g?


@Lj123 

Door in de instellingen bij mobiele netwerken, de netwerkmodus naar 4G/3G/2G te zetten.


@Waqqas dit lijkt het voor nu op te lossen het overschakelen naar 4 g.

 

Maar blijft dit permanent nu?

Of kan ik iets doen om het te verbeteren?


@Lj123 

Je kan het zo laten, dit is permanent totdat je de netwerkmodus weer wijzigt, en misschien het probleem met 5G melden via de dekkingskaart.


Reageer