Ik heb al 2 maanden mijn iphone 15 pro en had gewoon optimaal 5G overal sinds afgelopen week heb ik die niet buiten nog binnen heb al van alles geprobeerd maar hij maakt die switch niet en blijf op 4G wat is het probleem?
5G iphone 15 Pro
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Huiswoud, van harte welkom op de Community! Tof dat je de iPhone 15 Pro hebt. Je moet natuurlijk gewoon een 5G verbinding hebben. Laten we snel kijken hoe we dit kunnen oplossen. Wil je allereerst de volgende instellingen op je toestel controleren:
-
Heb je 5G aan staan in de netwerkinstellingen van je toestel? Wellicht is deze per ongeluk uitgezet.
-
Heb je de meest recente versie van de software van je toestel?
-
Is er een verminderde dekking bekend op je adres? Je kan het via onze dekkingskaart controleren: Bekijk de landelijke dekking van ons netwerk | Odido
Mocht bovenstaande allemaal in orde zijn, probeer dan even een netwerkreset en herstart je toestel even. Wellicht helpt dit. Ik hoor het graag van je, anders duik ik er graag verder in! 😄
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.