Meerdere malen gebeld met de klantenservice, zonder succes. Een prepaid kaartje voor mijn dochter gekocht. Het nummer is actief, echter 4g is zo traag (< 1 kb/s) dat de telefoon zegt dat er geen internet is. Tijdens het laatste contact met de klantenservice werd gezegd dat er een ‘case’ aangemaakt werd om mij verder te helpen. Echter heb ik nooit enige terugkoppeling ontvangen van een casenr o.i.d. en inmiddels zijn we weer 2 weken verder.. Wat ik hoop te bereiken met dit topic:
- Dat hopelijk iemand in de community een oplossing heeft voor een prepaid kids kaartje waar je simpelweg 4g dataverkeer wilt zonder een bundel te activeren die 1 maand gratis is en daarna elke maand automatisch geld kost. Oftewel dat bellen en data van het bedrag afgaan dat nog beschikbaar is op het prepaid kaartje.
- Dat iemand bij t-mobile doorheeft hoe ontzettend belabberd de service is en hier actie op onderneemt en mij dus actief benadert. Eerst kom ik meerdere keren bij de verkeerde afdeling uit, waarna ik eruit gegooid word als ik doorverbonden wordt. Als ik dan uiteindelijk bij de juiste - prepaid - afdeling terecht kom, kunnen ze me niet helpen en wordt er een case aangemaakt. Met 0 resultaat tot dusverre.