Skip to main content

Ik heb twee iPhones in huis: een 14 pro en 12 mini. Op iPhone 12 mini is een abo met onbeperkt bellen en 2 + 2 GB data. Op de iPhone 14 pro een abo met onbeperkt bellen en data. Op beide toestellen zijn alle instellingen exact gelijk. Desondanks staat de iPhone 12 mini permanent op 4G en de iPhone 14 pro op 5G terwijl de toestellen naast elkaar liggen. Er is één verschil: op de iPhone 12 mini staat bij APN smartsites.t-mobile en op de iPhone 14 internet.mobiel.

Waarom blijft de iPhone 12 mini op 4G staan en de iPhone 14 pro op 5G.

Hallo @okkehel 

Het kan zo zijn dat de iPhone 12 mini nog een oud abonnement heeft waarbij 5G niet standaard is inbegrepen, 5G neem je dan apart via de app.

Staat bij de netwerkmodus ook 5G?


Hallo @okkehel 

Het kan zo zijn dat de iPhone 12 mini nog een oud abonnement heeft waarbij 5G niet standaard is inbegrepen, 5G neem je dan apart via de app.

Staat bij de netwerkmodus ook 5G?

Ik heb gevonden in de app; bij het ene abo is 5g toegang á € 2,00 per maand een extra. Bij het andere abo niet; inclusief 5g dus.

 

Dank, opgelost.


@okkehel 

Wellicht kan je het abonnement voor de iPhone 12 mini verlengen, 5G is nu inbegrepen in alle abonnementen.


Reageer