Skip to main content

Ik gad altijd prima mobiel internet met het bedrijf, tot 2 weken geleden. Alles haperde. En nu, sinds 2 dagen 95% van de tijd GEEN internet. 
ik zie alleen een storing op de kaart bij 3G staan. Dat was eerst niet. Toen 2 dagen. Nu circa 5 dagen. 
affezien van dat dit bizar lang is, staat er niets bij 4G.

dus : gaat dit nog goed komen? Gezien de klachten overal zie ik het somber in met odido 

Ha @MacMartino, en welkom op de Community van Odido!

 

Wat vervelend om te lezen zeg! Ik zou je willen adviseren om het volgende topic door te nemen, en het e.e.a uit te sluiten, doch een melding te maken zoals te lezen valt in de laatste stap. Zodoende dat een netwerkspecialist dit verder voor je kan oppakken.


Succes!


De melding maak ik al elke dag sinds donderdag. Niet dat er een reactie op komt. Nu weer geen internet. Duurt nu al een week en slecht bereik al 2,5 weken. Buren ook. Ik ga met dit abbo kappen


Je hebt hiervoor recht op compensatie. Lees ook mee in dit topic:

 

 


Reageer