Aan alles komt soms een eind. Je bent in dit topic terecht gekomen, omdat je net online jouw abonnement hebt opgezegd. Uiteraard jammer dat je ons gaat verlaten! Maar we gaan er alles aan doen om je tot de laatste dag goede service te geven en te helpen waar nodig.
Ben je benieuwd wanneer je abonnement precies wordt opgezegd of wil je graag meer weten over je eindfactuur? Neem dan een kijkje in dit topic. Hier kun je alle informatie vinden over je abonnement opzegging.
Per wanneer wordt mijn abonnement opgezegd?
Verberg inhoudToon inhoud
Is je vaste contractperiode verlopen, of loopt je vaste contractperiode binnen een maand af? Dan heb je een opzegtermijn van 1 maand. Duurt je vaste contractperiode nog langer dan een maand? Dan zeggen wij je abonnement op per einde contractdatum.
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn opzeggen, wat nu?
Verberg inhoudToon inhoud
We sturen je binnen 2 uur een bevestiging per e-mail als je online hebt opgezegd. Mogelijk is de bevestiging in jouw spambox terechtgekomen. Staat de bevestiging daar niet en is er al een werkdag voorbij? Laat het ons dan weten in dit topic!
Tot hoe lang kan ik in MIjn Odido?
Verberg inhoudToon inhoud
Als jouw nummer niet meer actief is bij ons, dan kun je (bijvoorbeeld om jouw facturen in te zien) nog tot 2 maanden daarna inloggen op Mijn Odido. Na 2 maanden is het account opgeheven.
Wat gebeurt er met mijn nummer?
Verberg inhoudToon inhoud
Als je jouw abonnement hebt opgezegd kun je jouw nummer over laten zetten naar PrePaid. Op die manier behoud je jouw nummer. Ook kun je nummerbehoud aanvragen bij een andere provider. Als je geen van deze twee opties kiest, komt jouw nummer te vervallen.
Kan ik mijn 06-nummer overzetten naar een andere provider?
Verberg inhoudToon inhoud
Als je je nummer wilt meenemen naar een andere provider, kun je bij deze provider nummerbehoud aanvragen. Als je een abonnement bij ons hebt, houdt dan rekening met één maand opzegtermijn of als jouw abonnement nog loopt kan je per de einddatum overstappen naar een andere provider. Neem contact op met jouw nieuwe provider om nummerbehoud aan te vragen.
Kan ik mijn abonnement om laten zetten naar PrePaid?
Verberg inhoudToon inhoud
Je kunt na afloop van je contractperiode jouw Odido abonnement omzetten naar Odido PrePaid, met behoud van je mobiele nummer. De eenmalige kosten bedragen € 9,95, inclusief btw.
Hoe kan ik de opzegging van mijn abonnement annuleren / terugdraaien?
Verberg inhoudToon inhoud
Als jouw nummer nog niet is overgezet naar een andere provider of als jouw nummer nog actief is bij ons, kunnen wij jouw opzegging annuleren. Laat hiervoor een bericht achter in dit topic. Dan helpen wij je verder!
Krijg ik een eindfactuur?
Verberg inhoudToon inhoud
Ja, je ontvangt van ons een eindfactuur. Je betaalt je vaste maandkosten tot de datum waarop het abonnement stopt. Wanneer je in de laatste periode nog kosten buiten de bundel hebt gemaakt, dan moet je hiervoor betalen. Moest je op de vorige factuur kosten voor de hele maand betalen of kreeg je kortingen terwijl je abonnement al gestopt was? We corrigeren de kortingen en kosten op je eindfactuur. Heb je teveel betaald? Dan krijg je de teveel betaalde kosten binnen 2 weken teruggestort op je bankrekening.
Heb je nog vragen over je abonnement opzegging? Laat het ons weten in dit topic .