Skip to main content
informatie

Aanvragen nieuwe simkaart

Aanvragen nieuwe simkaart
Toon eerste reactie

54 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Hi lindsen,

Heb voor je gekeken en je komt inderdaad in aanmerking voor een nieuwe simkaart. Ik heb hem ook opgestuurd deze kan je binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Ik denk dat je hem misloopt in verband met je vakantie. Als je direct een nieuwe simkaart wilt dan kun je ook langs een T-Mobile shop gaan en daar een nieuwe aanvragen. Je kan op deze pagina de simkaart activeren!

Ik wens je een fijne vakantie!

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 juni 2019
Oke bedankt!

Dan wacht ik het wel af.

  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 juli 2019
Ik wil een nieuwe telefoon kopen, daarin moet een nano simkaart. Ik heb nu al een hele tijd een micro simkaart. Ik weet dat je een nieuwe simkaart kunt kopen in de winkel of online kunt bestellen. Maar ik las ook dat als je huidige simkaart verouderd is, je gratis een nieuwe simkaart kunt krijgen. Hoe weet ik of mijn simkaart verouderd is? Volgens My-T-Mobile is het een 3 in 1 maar dat is niet zo!

Jaimy
  • Oud-medewerker
  • 3880 reacties
  • 3 juli 2019
Hoi @Ageeth, geen zorgen, ik heb je zojuist beantwoord in jouw eigen topic! 😊

  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 juli 2019
@Jaimy ik zag net je antwoord. Bedankt. Sorry dat ik mijn vraag op 2 plaatsen stelde. Nadat ik zelf een topic had geschreven, zag ik dat het in deze topic moest, maar ik kon mijn eigen topic niet meer verwijderen. Nieuwe gebruiker, dus nog niet zo bekend met alles. Super geholpen!

Jaimy
  • Oud-medewerker
  • 3880 reacties
  • 4 juli 2019
Geeft helemaal niks @Ageeth! En heel graag gedaan. 😄

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 augustus 2019
ik heb een nieuwe telefoon, alleen past mijn simkaart (sim of micro-sim) er niet in.
moet een nano zijn.
ik heb al tijden een 2 in 1 simkaart.
kom ik in aanmerking voor de kosteloze regeling van 3 in 1 simkaart?

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 augustus 2019
@David , excuses. Het was niet mijn bedoeling om het bericht meerdere keren te delen.
Ik zit sinds gisteren op dit forum, en kon niet vinden hoe je iets kon verwijderen en/of bewerken.
Ik zal rekening houden met de huisregels van het forum.

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 21 augustus 2019
Hi @limburg-1

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je geen verouderde simkaart hebt. Je komt daardoor niet in aanmerking voor de gratis regeling. Maar geen zorgen je kan voor 5,09 heel eenvoudig een simkaart bestellen via My T-Mobile. Laat je even weten of het lukt?

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 21 augustus 2019
@Hajar ,

Bedankt voor je reactie en voor het nakijken.

Volgens de simkaart verpakking heb ik alleen een simkaart en micro-simkaart.
En op t-mobile staat dat ik een 3-in-1 simkaart heb. Dit klopt niet.
Heb de huidige simkaart sinds oktober 2014, dus bijna al 5 jaar.
Vind € 5,00 euro voor een nieuwe simkaart vrij veel geld, en zou graag mijn nieuwe telefoon in gebruik willen nemen.

Zou het misschien alsnog mogelijk zijn om in aanmerking te komen voor een gratis simkaart?
Ik zou daar erg blij mee zijn.

Dave
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 22 augustus 2019
Hi @limburg-1,

Helaas kunnen we dit niet aanbieden, maar je moet maar zo zien: Als je er weer 5 jaar mee doet, dan is het €1,- per jaar en dat is dus nog geen 10 cent per maand!

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 augustus 2019
bedankt voor de reactie.
jammer dat een ander (zoals ik hierboven lees) met hetzelfde probleem en ook een 2-1 kaart wel in aanmerking komt.
want er staat op mijn inlog dat ik een 3-in-1 kaart heb, maar dat is totaal niet waar.
heb eventueel een foto van de kaarthouder, waarin simkaart zat.

het rekensommetje is leuk, maar niet iedereen heeft de zelfde gevulde portemonnee.

was graag geholpen, door jullie coulance-regeling.

Jaimy
  • Oud-medewerker
  • 3880 reacties
  • 2 september 2019
Hoi Lindsen88,

Wat is het simkaartnummer van jouw oude kaartje? Dan kijk ik even of dat zo is! Heb je echt haast, vanwege je vakantie, dan raad ik je aan nog even snel langs een T-Shop te gaan! Zij kunnen jou direct aan een nieuw simkaartje helpen!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 september 2019
Ik heb begin van deze maand mijn abonnement verlengd met een Samsung Galaxy s10. Ik had een s7. Nu lees ik hier boven dat je bij een verlenging een nieuwe simkaart krijgt, maar die heb ik niet gehad.

Met mijn vorige telefoon had ik al regelmaat last van het feit dat mijn verbinding tijdens een gesprek gewoon wordt verbroken. De ene keer naar 10 min, de andere keer naar 1 uur. Dat verschilt. De minuten lopen wel door, waardoor ik niet meteen opnieuw bereikbaar ben.
Nu heb ik een nieuwe telefoon en ervaar nog steeds deze problemen. Lijkt zelfs wel erger dan met mijn vorige telefoon. Mensen om me heen zeggen dat dit kan liggen aan mijn simkaart..dat deze verouderd en/of beschadigd is.

Nu wilde ik dat vragen via de chat maar die begrijpt mijn vraagstelling niet. Dus daarom dat ik de vraag nu maar hier stel

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 18 september 2019
Hi @lindsen88

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen verouderd simkaart hebt en dus kom je niet in aanmerking voor een gratis vervanging. Maar geen zorgen, je kan via My T-Mobile een nieuwe simkaart aanvragen voor maar 5,09.

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 18 september 2019
Hajar schreef:
Hi @lindsen88

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen verouderd simkaart hebt en dus kom je niet in aanmerking voor een gratis vervanging. Maar geen zorgen, je kan via My T-Mobile een nieuwe simkaart aanvragen voor maar 5,09.

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!


Je hebt 3 maanden geleden al een nieuwe simkaart opgestuurd. Dat staat hierboven.

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 19 september 2019
Hi @Desiree13

Ik zie dat je gister een nieuwe simkaart hebt besteld. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen thuis en kan je activeren via My T-Mobile. Laat je even weten of je verbinding dan wel beter is? Ik wens je veel plezier met je nieuwe toestel!

@lindsen88 Excuses ik heb op een oud bericht gereageerd zie ik haha.

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 september 2019
wanneer val je wel in de coulance-regeling?

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 25 september 2019
Hi @limburg-1

Als je simkaart is verouderd val je onder de coulance regeling. Wij kunnen dat controleren aan de hand van je simkaart nummer. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 oktober 2019
Beste T-Mobile,

Ik zag het in dit topic al een paar keer staan en voor mij geld hetzelfde:

Mijn simkaart is verouderd en in mijn nieuwe dual sim telefoon past alleen 2x een nano simkaart. In mijn account staat dat ik een 3-in-1 simkaart heb maar dat is niet zo (mijn vorige telefoon was een dual sim met 1 nano en 1 micro). Het is een oude micro sim kaart, de chip die erop zit is ook groter dan de andere (nano) sim die wel in mijn nieuwe telefoon past. Ik zie in dit topic dat ik dan in aanmerking kom voor een nieuwe simkaart?

Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Geert

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 10 oktober 2019
Hi geert,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en je simkaartnummer bekeken, maar hij valt niet onder de coulance regeling. Deze regeling geldt voor simkaarten van een ouder type. Maar geen zorgen je kan voor maar 5,09 een simkaart bestellen via My T-Mobile. Hopelijk kom je zo verder!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 december 2021

Ik heb een vraag. Ik gebruik al een jaar of 4 dezelfde simkaart. Nu heb ik een nieuwe telefoon en merk dat ik soms geen verbinding heb of hij zegt dat er geen simkaart aanwezig is. 
 

Als ik op de klantenservice kijk van Tmobile,moet ik betalen voor een andere sim. Nu gaat het me niet om die €5 maar principe. 
 

Wanneer kom je in aanmerking voor het gratis vervangen van je simkaart? Ik kan ook naar een Esim. Dat lijkt me in dit geval makkelijker. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8708 reacties
  • 18 december 2021

Als je een nieuwe Apple of Samsung hebt kun je inderdaad een esim nemen. Dan komt er een slot vrij voor een 2e (fysieke) sim.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 december 2021
eric schreef:

Als je een nieuwe Apple hebt kun je inderdaad een esim nemen. Dan komt er een slot vrij voor een 2e (fysieke) sim.

Het is idd voor me IPhone. Maar moet ik ervoor betalen of krijg ik er een? Gezien het slijtage is. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8708 reacties
  • 18 december 2021

De esim aanvraag dient gewoon betaald te worden. Maar dan maak je gelijk gebruik van die festure van Apple en komt het simslot vrij voor een 2e kaart, b.v. in het buitenland of een zakelijke en prive nummer.

Als je eenmaal een esim hebt kun je 2 keer per jaar gratis een nieuwe aanvragen, b.v. bij een andere telefoon.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen