Skip to main content
Beantwoord

zakelijk abonnement pin sim kwijt

  • 13 June 2024
  • 15 reacties
  • 93 Bekeken

Heb net een nieuwe telefoon en gisteren m’n telefoon uitgezet, nu weet ik mijn pin code niet meer voor mijn sim. ik woon in Mallorca nog wel met Odido maar kan dus niet even naar een winkel

als ik via de website of app naar m’n toevoegen abonnement ga word er een sms gestuurd maar die kan ik niet ontvangen.

XXXX

het is dus zakelijk abbonement

particulier kan het wel via e-mail versturen

kunt u dit ook voor mij doen alstublieft dan kan ik inloggen

ik kan niet onbereikbaar zijn

 

XXXX
XXXX@gmail.com

 

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen!

15 reacties

Ok

maar kan je helpen alsjeblieft?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ingeborg Timmerman 

Dit is een community voor particuliere klanten, voor vragen over een zakelijke abonnement kun je contact opnemen met de zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800 7112.

Dank je wel

maar ik kan niet bellen want ik ben mijn sim kwijt en woon in het buitenland dus probeer iets te regelen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Ingeborg Timmerman 

Probeer het eens via deze pagina, klik op stuur me een mail, vul je 06 en emailadres in, je krijgt dan een mail met je pin en pukcode.

Deze pagina is wel voor particulieren dus misschien werkt het niet.

https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/pukcode

Dank je wel 

Reputatie 7
Badge +14

Dank je wel

maar ik kan niet bellen want ik ben mijn sim kwijt en woon in het buitenland dus probeer iets te regelen. 

Dat gaat echt niet via dit kanaal. 
https://www.odido.nl/zakelijk/service

Reputatie 7
Badge +14

@Ingeborg Timmerman  En gelukt?

Helaas niet, als je toevoegt bij abonnement krijg je enkel optie sms code dus naar telefoon die het nu niet doet.

ik heb een link via e-mail nodig.

via The service bot word ik naar hetzelfde geleid en er zijn medewerkers die kunnen helpen en ik kan niet bellen.

dank je voor je vraag

Reputatie 6
Badge +7

@Ingeborg Timmerman van harte welkom op onze Community! Geen zorgen, ik kan de pin- en pukcode per mail naar je versturen. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6045. Kan dat kloppen? Als je mij ook nog even de naam van je bedrijf kunt doorsturen en akkoord op het nummer, verstuur ik het gelijk per mail naar je! 

Wat geweldig!

Reputatie 6
Badge +7

@Ingeborg Timmerman Geen probleem! Kun je nog akkoord geven op het nummer en ook nog je bedrijfsnaam delen ter verificatie? Mag in dit topic of eventueel in een privébericht en ik zie het graag tegemoet komen, dan maak ik het daarna gelijk voor je in orde! 😊

Ik heb je een privé bericht gestuurd dacht ik

Ja dat is mijn nummer

BorgsMovement

Reputatie 6
Badge +7

Yes, ik zag je privébericht net voorbijkomen. Dank voor het sturen van je privébericht met de informatie. Ik heb zojuist de pin- en pukcode per mail naar je verstuurd! 

Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Yes, ik zag je privébericht net voorbijkomen. Dank voor het sturen van je privébericht met de informatie. Ik heb zojuist de pin- en pukcode per mail naar je verstuurd! 

Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Het is gelukt!! Zo blij dank je wel

jullie allemaal dat ik hier even mocht vragen!!

🤍

Reputatie 6
Badge +7

@Ingeborg Timmerman Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens je nog een hele mooie tijd toe in Mallorca! 😊

Reageer