Hallo @Safouane070
Als het toestel direct uit voorraad leverbaar is dan kan het enkele werkdagen duren voordat het toestel in het filiaal is, je krijgt vanzelf bericht van de medewerker zodra je hem kan ophalen.
Er werd gister aan de telefoon tegen me gezegd dat ik hem uiterlijk morgen kon ophalen
Hallo @Safouane070, van harte welkom op onze Community! Ik heb je order er gelijk bijgepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor de Apple iPhone 15 128GB in het geel, goede keus! Echter, hebben we prijzige toestellen niet op voorraad in onze winkels liggen. Hier hebben we bewust voor gekozen, omdat er in het verleden diefstallen hebben plaatsgevonden. Op deze manier kunnen we ook de veiligheid van onze collega's in de winkels beter waarborgen! Als je kiest voor ophalen in één van onze winkels, wodt het toestel zo snel mogelijk besteld uit ons logistieke center en verstuurd naar de betreffende winkel. Dit kan maximaal een paar dagen duren. De reden waarom er is gezegd dat je het vandaag kan ophalen, durf ik niet te zeggen, want ik zie dat je de bestelling gisteren bij ons hebt geplaatst. Het zou eigenlijk wel kunnen dat het vandaag wordt geleverd, maar houd er rekening mee dat het maximaal een paar dagen kan duren. Zodra je toestel in onze winkel klaarligt, ontvang je een SMS vanuit de winkel om je nieuwe toestel op te halen!
Wacht nu al 3 dagen en nog steeds geen sms gekregen
@Safouane070 Yes, dat zou heel goed kunnen. In dit geval, duurt het ietsje langer dan verwacht, sorry! Ik verwacht dat je morgen of uiterlijk woensdag de SMS kunt verwachten. Als dat niet het geval is, wil je ons dan een bericht sturen? Dan kunnen we dit voor je uitzoeken!
Oké dan ga ik me bestelling annuleren aangezien er tegen mij gezegd werd dat ik hem de volgende dag al kom ophalen en we zitten al op maandag
@Safouane070 Dat kan ik eventueel ook voor je in orde maken. We hebben het liever niet, maar de keus blijft uiteraard aan jou. Zou je dat willen? Dan kan ik de bestelling voor je annuleren.
Laat maar gerust weten wat je zou willen!
Wat ik niet begrijp is dat er aan de telefoon tegen mij gezegd werd dat ik hem gelijk de volgende dag kon ophalen nu 3 dagen later geen bericht gekregen niks waneer krijg ik hem dan
@Safouane070 dat snap ik, maar zoals ik al aangaf durf ik niet te zeggen waarom dat is gezegd. Als je kiest voor ophalen in de winkel, duurt het altijd een paar dagen voordat deze klaarligt in de betreffende winkel. Zodra dat het geval is, ontvang je direct een SMS vanuit de winkel om je nieuwe toestel op te halen. Ik verwacht dat dit in de komende dagen zal gaan gebeuren!
Heb me bestelling ook al geannuleerd kreeg aan de telefoon dat ik hem pas vrijdag misschien zou krijgen hele selecte service bij Odido
@Safouane070 Waarom slechte service?
Aan de telefoon kan niemand zien hoeveel telefoons tegelijk worden besteld. En hoe snel het verzenden gaat en wie eerst was.
Het kan altijd dat het iets langer duurt maar deze telefoon is die paar dagen wachten wel waard.
Veel succes straks met je nieuwe telefoon waar je hem ook besteld.
MVG.