Skip to main content

Goedeavond,

 

Vraag 1

Ik heb in 2019 een extra verzekering afgesloten naast mijn telefoon en abonnement. Nu wil ik deze extra verzekering graag stop zetten maar weet niet goed hoe dit aan te pakken. De enige gegevens die ik nog heb is het rekeningnummer en mijn naam. Moet ik hiervoor naar een tmobile winkel?

 

Vraag 2

 

Ik ga binnenkort mijn abonnement verlengen met een nieuwe telefoon. (Mag mijn prepaid contract openbreken) Nu is mijn vraag kan je dit nog steeds in de t-mobile winkel doen en krijg je dan je telefoon naar keuze nog steeds direct mee naar huis of is dit onderhand veranderd?

 

Alvast bedankt.

Goedenavond @Fenne Meren 

De verzekering kan je opzeggen op de site van de verzekering ik neem aan dat je via 

Chubb  bent verzekerd?

Kom je er niet uit? Neem contact met ze op.

Ze zijn telefonisch bereikbaar via +31 (0) 348 46 28 45.

Openingstijden

Maandag t/m zaterdag: 09:00 tot 20:00 uur


TM bied dit aan als extra optie maar heeft er verder geen enkele invloed op.
 

Vraag 2>  Heb je nu sim-only? En wil je gebruik maken van toestelflex?
Of mag je gewoon verlengen omdat je contract is afgelopen?

De eerste optie moet in een winkel, de tweede optie kan gewoon online.

Dure telefoons zijn niet meer in winkels op voorraad. BVB Apple.

In de shop online staat of een toestel (snel) op voorraad is. 

 

 

 


Reageer