Ik heb tweestapsverificatie niet aan gezet. Die sprong spontaan aan. svp weer uit zetten!
EN OM VINGERAFDRUK VERIFICATIE VOOR MIJN APP HEB IK *OOK* NIET GEVRAAGD!
ZET UIT GODVERDOMME!!!
Hallo
Wil je letten op je taalgebruik?
Ik begrijp je frustratie, 2FA hoort niet vanzelf aangezet te worden maar dit wordt dus verplicht voor klanten om de gegevens van klanten beter te beschermen. Je kunt 2FA verder niet uitzetten.
Goedemorgen op deze zonnige dag!
Ik ben ook geen voorstander van F2A dwang helaas zie je dit overal gebeuren.
gelukkig heb je er in de app geen last van.
Fijn weekend
De T-Mobile app voor thuis heeft wel wat problemen op dit moment zo zien klanten geen abonnement gegevens dus de app is leeg, naam die veranderd is terwijl ik niks heb gedaan en ik ontving gisteren een sms dat ik opnieuw ben aangemeld voor klantvoordeel terwijl ik niks heb gedaan.
De moderators zijn er op de hoogte van en hebben het doorgezet
Voor mobiel ervaar ik geen problemen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.