Skip to main content

Ik heb tweestapsverificatie niet aan gezet. Die sprong spontaan aan. svp weer uit zetten!

EN OM VINGERAFDRUK VERIFICATIE VOOR MIJN APP HEB IK *OOK* NIET GEVRAAGD!

ZET UIT GODVERDOMME!!!


Hallo @drs Chris 

Wil je letten op je taalgebruik?

Ik begrijp je frustratie, 2FA hoort niet vanzelf aangezet te worden maar dit wordt dus verplicht voor klanten om de gegevens van klanten beter te beschermen. Je kunt 2FA verder niet uitzetten.

https://community.t-mobile.nl/my-t-mobile-565/bescherm-je-gegevens-met-tweestapsverificatie-2fa-352609


Goedemorgen op deze zonnige dag! @drs Chris  neem de Huisregels nog eens door

Ik ben ook geen voorstander van F2A dwang helaas zie je dit overal gebeuren.

gelukkig heb je er in de app geen last van. 

Fijn weekend 


@drs Chris

De T-Mobile app voor thuis heeft wel wat problemen op dit moment zo zien klanten geen abonnement gegevens dus de app is leeg, naam die veranderd is terwijl ik niks heb gedaan en ik ontving gisteren een sms dat ik opnieuw ben aangemeld voor klantvoordeel terwijl ik niks heb gedaan.

De moderators zijn er op de hoogte van en hebben het doorgezet 👍

Voor mobiel ervaar ik geen problemen.


Reageer