Skip to main content

Ik heb nu een applewatch 7 cellular en die is via multisim gekoppeld aan mijn telefoonnummer van de iphone.

Nu wil ik een Applewatch ultra cellular kopen en deze afwisselend met mijn 7 gebruiken.

mijn vraag is kan ik deze ultra OOK via multisim koppelen, zodat ze beiden, maar nooit tegelijkertijd, cellular gebruikt kunnen worden?

Hi Fred, welkom op de Community! Tof dat je voor de Apple Watch Ultra gaat. Je kunt voor je Apple Watch Ultra een tweede Multisim nemen (in totaal kun je er 4 nemen). Ze werken dan inderdaad niet allebei tegelijk. Toestellen ondersteunen dat 1 Multisim en 1 eSIM tegelijk 'aan' staan. Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat je met 1 Multisim tussen twee Watches kunt switchen. Ik gok van wel, echter moet je dan waarschijnlijk steeds opnieuw de Multisim activeren/koppelen alsof je een nieuwe Watch hebt. Koop je de Watch Ultra bij ons? Dan moet je er een Multisim bij nemen. Bel even met mijn collega's van Sales. Zij kunnen je hier wel 100% zekerheid over geven. Je kunt ze bereiken op 0800-0092. 

Laat je het me weten wat er uit dit gesprek is gekomen? Ik ben erg benieuwd! 😄

Reageer