Skip to main content
Beantwoord

toestel ruilen

• October 12, 2025
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

cuccaracha

Hoi, ik heb vlak

voor mijn vakantie de 17 Pro opgehaald icm een abonnement. Helaas valt de batterijcapaciteit mij flink tegen. Zou ik,na de vakantie het toestel alsnog kunnen inleveren en een pro Max kunnen aanschaffen? Met de chat wordt ik niet veel wijzer helaas.  Bellen is verschrikkelijk duur , dus vraag het hier even, wellicht weet iemand dit.. Ik heb het toestel 8/10 opgehaald en kom de 22e weer terug.😕

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@cuccaracha 

Je dient de bestelling dan binnen de 14 dagen bedenktijd te annuleren, het toestel terugsturen en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.

Bestelling annuleren kan hier.

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23251 reacties
  • Antwoord
  • October 12, 2025

Hallo ​@cuccaracha 

Je dient de bestelling dan binnen de 14 dagen bedenktijd te annuleren, het toestel terugsturen en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.

Bestelling annuleren kan hier.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 10154 reacties
  • October 12, 2025

Ruilen bestaat niet. Je kunt wel annuleren. Het toestel moet dan wel “als nieuw” zijn. Kijken mag, maar hem 2 weken op een vakantie in weer en zon en wind gebruiken leidt tot vermindering van de waarde die dan verrekend mag worden.

Na annuleren van het gehele abonnement en terugkomst van het toestel kun je opnieuw een bestelling plaatsen.

• 126 reacties
  • October 12, 2025

Als er ook maar 1 klein krasje op zit, dan is zo'n toestel zomaar 50 % minder waard. En 50 % is veel bij zo'n duur toestel. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 10154 reacties
  • October 12, 2025

Ja, het is eigenlijk in het doosje kijken het beste. Want als een toestel gebruikt en onder de vette vingers wordr ingeleverd, of erger, schade heeft, is het niet meer opnieuw verkoopbaar. Dan had je de keuze beter eerder kunnen doen en dit toestel behouden.