Skip to main content

Goedenavond, mijn toestel is binnen max. 2 maanden twee keer gerepareerd en een derde keer zou nodig zijn. Aangezien die kosten zo goed als hetzelfde zijn als een nieuw toestel, geswitcht van oppo terug naar Samsung. Het defect komt voornamelijk door het niet kunnen leveren van beschermingshoesjes/te lange levertijd(daardoor al 2x kapot scherm ). Bij de derde keer kapot vroeg ik hoelang het nog duurt voordat het hoesje er is (kreeg te horen 6 a 7 weken). Vandaar de keuze om een geheel nieuw toestel te kopen, waar wel direct bescherming voor was ( noodzakelijk gezien me lompheid en dochter van 4). Maar heb wel met abonnement net afgesloten en betaal nu voor een toestel dat defect is. Kan het toestel retour en mijn abbo naar simonly?

Hallo @StephanieS87 Sorry ik begrijp er niet veel van, heb je de telefoon 2 x laten vallen?

Hoe lang loopt je abonnement al met dit toestel?
Waarom heb je geen screenprotector op het glas laten zetten? Glas valt bijna nooit onder garantie en er zijn vaak overal wel passende hoesjes te koop.

Ik geef je niet veel kans dat je door je eigen schuld een kapot gebruikt toestel terug kan sturen.

Als je het toestel in één keer afbetaald ben je vanzelf per maand goedkoper uit. 

Groetjes!

Had idd tot 2x toe screenprotector..en zoals ik benoem max. 2 maanden nieuwe abbo inclusief toestel

Ik dacht idd dat er vast wel een hoesje was, maar nee. That's why

@CrisTien heb idd na de derde keer kapot zelf een nieuwe Samsung gekocht en direct betaald.

hoi @StephanieS87 

Een kind van 4 met een smartphone laten spelen.. Tja, jong geleerd he… Als je echt zo jong wilt beginnen zou je of een 2e handsje van marktplaats kunnen nemen, of een wat meer ruggedised variant zoals de Xcover serie van Samsung

Helaas kun je een door vallen kapot geraakt Oppo toestel weer inleveren en dan overgaan naar sim-only. Zoals @CrisTien aangeeft, in je my-tmobile kun je wel kiezen om het toestel in 1 keer af te betalen. Dan houdt je alleen de kosten van je abonnement over.

Toevallig heb ik vorige jaar een nieuwe inboedelverzekering afgesloten en de optie “all in” genomen. Dan zijn zaken als laten vallen etc. ook meeverzekerd. Misschien heb jij ook wel zo'n verzekering?

Reageer