Skip to main content
Beantwoord

TERUGSTUREN OPPO PAD NEO

• 14 maart 2025
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Op 28-2-2025 haalde ik de Oppo Pad Neo op in de Odidowinkel. Echter, achteraf besluit ik deze aanschaf te annuleren. De winkel, aan de Nieuwstraat 105 te Spijkenisse, verwijst me naar de site en Esmeralda van de Klantenservice zou me een retourformulier toe zenden. Dat zegde ze me inmiddels drie kwartier geleden toe. Helaas heb ik niets ontvangen. Graag dit probleem oplossen a.u.b.? MvrgrChris uit Spijkenisse, 

Vrijdag 14 maart 2025 (11:55 uur).

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@loevechris59 van harte welkom op onze Community, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik begrijp heel goed dat je de retourprocedure wil weten, aangezien je je Oppo Pad Neo wilt terugsturen, ik geef je hier graag meer duidelijkheid over! Heb je ook niets ontvangen in je spam/ongewenst mail? Geen zorgen, als je de mail niet hebt ontvangen, kun je ook gewoon het retourformulier op onze website gebruiken: https://www.odido.nl/retourformulier

Gaat het daarmee lukken? Mocht je willen dat ik met je meekijk of de mail naar je is verzonden, kun je dan je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken en desnoods de mail opnieuw naar je versturen. Komt helemaal goed! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Hey ​@loevechris59 van harte welkom op onze Community, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik begrijp heel goed dat je de retourprocedure wil weten, aangezien je je Oppo Pad Neo wilt terugsturen, ik geef je hier graag meer duidelijkheid over! Heb je ook niets ontvangen in je spam/ongewenst mail? Geen zorgen, als je de mail niet hebt ontvangen, kun je ook gewoon het retourformulier op onze website gebruiken: https://www.odido.nl/retourformulier

Gaat het daarmee lukken? Mocht je willen dat ik met je meekijk of de mail naar je is verzonden, kun je dan je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken en desnoods de mail opnieuw naar je versturen. Komt helemaal goed! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen