Ik heb de telefoon bij Odido gekocht, maar was tevreden met de telefoon, dus heb ik het retourformulier ingevuld en teruggestuurd, maar ik heb nog geen reactie ontvangen, dus er staat een contract op mijn Odido-app. Ik belde herhaaldelijk en hij gaf me geen correct antwoord.
Hoi
Ik neem aan dat je bedoelt dat je ontevreden was over het toestel en je aanvraag wilde annuleren?
Heb je jouw abonnement wel binnen 14 dagen na ontvangst geannuleerd bij de klantenservice? Als je het toestel in ontvangst hebt genomen dan is het onvoldoende om het na x dagen alleen maar terug te sturen. Je moet het abonnement wel annuleren dus.
Er werd mij gevraagd om de telefoon binnen veertien dagen op te nemen, en ik nam op toen ik tijd had. Toen nam hij op 14 juni de telefoon op en daar bleek dat ze door post.nl werden bezorgd. Daarna bel ik Odido en bel ze terug en vertel ze dat we binnenkort zullen antwoorden. Waarom verwijder je het antwoord niet?
Hallo
Bedankt dat je me hebt geholpen een antwoord te krijgen.
[Afbeelding verwijderd door moderator]
Goedemorgen Brook, bedankt voor de Track & Trace en je screenshots. Ik heb je screenshots direct weer verwijderd, omdat je adres hierin staat. Ik heb een case voor je doorgezet naar mijn collega's van Retourprocedure. Binnen 10 dagen ontvang je een reactie van ze. Volgens PostNL is het toestel namelijk al op 14 juni bezorgd, dus mijn collega's gaan onderzoeken wat er aan de hand is en zij laten het je dan weten. Ik hoop dat je snel van ze hoort en laat je het ons weten als je een reactie hebt gehad?
Jouw nieuwe casenummer is 72576830.
Hoi Brook, ik heb inmiddels al een reactie van mijn collega. Het toestel is retour gegaan naar Beestenboel Breukelen. Er lijkt iets niet goed te zijn gegaan met de verzending. Mijn collega heeft zojuist een nieuw retourlabel naar je opgestuurd. Als je het toestel in Breukelen ophaalt, kan je het toestel opnieuw retoursturen met het nieuwe label. Mijn excuses voor het ongemak en ik weet zeker dat het volgende keer wel goed gaat!
Ik kan niets doen. Het is jouw schuld. Als hij bij zijn moeder is, waarom zou hij dan bij mij terugkomen? Waarom heb je de telefoon zo lang vastgehouden? Denk je erover om de fout tegen mij te maken? Ik kan het niet, ik heb het niet in Nederland. Denk niet aan de volgende betaling als de prijs voorbij is!
Ik heb het formulier ingevuld en het betalingsbewijs verzonden dat ik alles heb betaald. Waarom stuur je het terug? Ik heb het ontvangstbewijs verzonden. Wat is de reden voor het bijvullen? Als het in jouw handen lag, waarom antwoord je dan? Ik ben nu niet in Nederland. Wat betekent het dat je het lang bij je houdt? Ik ga niet betalen voor het komende contract.
Ik wil je dolgraag helpen met deze verwarrende situatie, maar ik kan van jouw verhaal geen chocola maken. Wat is precies het probleem? Je hebt de telefoon aangemeld voor retourzending, maar de telefoon is nooit bij ons binnengekomen zo te zien.
P.s. is Engels misschien een betere optie voor jou? We can communicatie in English too, that's no problem at all!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.