hallo,
ik ben me telefoon kwijt dus kan ook niet bij me sim of me sms-code, is er iets dat jullie kunnen doen zoals een nieuwe sim of e-sim naar me mail toe sturen? dat zou erg helpen
hallo,
ik ben me telefoon kwijt dus kan ook niet bij me sim of me sms-code, is er iets dat jullie kunnen doen zoals een nieuwe sim of e-sim naar me mail toe sturen? dat zou erg helpen
Hallo
Ben je in NL of in het buitenland? Indien je in NL bent ga dan even langs een Odido winkel zodat ze je oude simkaart kunnen blokkeren en een nieuwe kunnen meegeven.
als ik een nieuwe nummer afsluit bij jullie, kan ik dan nog wel een e-sim krijgen voor me oude nummer om zo alles over te zetten?
Als je het abonnement van het oude nummer niet opzegt, dan kun je daarvoor inderdaad later een nieuwe simkaart aamvragen. Maar er staat verder geen persoonlijke gegevens op de simkaart om over te zetten. Maar zolang je nog eigenaar bent van het 06 nummer met een actieve simkaart kun je wel het 06 nummmer migreren naar een ander abonnement.
Als je in de winkel een nieuwe simkaart of eSIM krijgt dan heeft deze gewoon hetzelfde nummer
yes dat wist ik, maar wil een nieuwe arbo afsluiten met een nieuw nummer. Is het dan nog mogelijk zonder me oude sim of telefoon om bijv. whatsapp over te zetten of niet?
Je bent je telefoon kwijt dus je oude sim moet geblokkeerd worden en je moet je ID tonen om een nieuwe sim te activeren.
Succes
Hoi Samale, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je je telefoon met simkaart kwijt bent. Stuur je mij direct een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan blokkeer ik je simkaart meteen. Ik kan dan ook een nieuwe simkaart voor je bestellen. Zoals hierboven aangegeven gaat dit sneller als je 1 van onze Shops binnenloopt. Als ik hem bestel duurt het namelijk ongeveer 3 dagen voordat je 'm in huis hebt. Zodra je oude simkaart geblokkeerd is en je een nieuwe werkende simkaart hebt, kan je vlekkeloos een nieuw abonnement met een nieuw nummer bestellen. Ik zie je berichtje graag tegemoet!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.