Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik ben mijn telefoon verloren of hij is gestolen en ik wil nu graag mijn SIM-kaart blokkeren. Ik kan echter niet inloggen in Mijn Odido, omdat dit via 2-staps verificatie gaat en ik de code niet via sms kan ontvangen… 

 

Verder wil ik een nieuw abonnement / toestel bestellen, maar ook hiervoor moet ik dus inloggen.

Hoi goedemiddag Yoran, 

 

Geen zorgen, ik ga je hierbij helpen! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan zorg ik ervoor dat je huidige simkaart geblokkeerd wordt en bestel ik ook gelijk een nieuwe voor je! 

 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Hoi goedemiddag Yoran, 

 

Geen zorgen, ik ga je hierbij helpen! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan zorg ik ervoor dat je huidige simkaart geblokkeerd wordt en bestel ik ook gelijk een nieuwe voor je! 

 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi Pharwin,

 

Ik heb je een privé bericht gestuurd.

 

Groet,

Yoran


Reageer