Skip to main content
Beantwoord

Telefoon kapot?

• November 11, 2025
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Ik heb sinds een aantal weken mijn abonnement verlengd en daarbij mijn nieuwe Google pixel 10 Pro XL ook ontvangen en in gebruik genomen.

Ik kom er nu achter als ik de telefoon schud dat het klinkt alsof er een los onderdeel in de telefoon zit.

alles lijkt op dit moment nog te werken maar ik ben bang dat er straks ineens iets niet meer werkt. Ik heb de simkaart er al uitgehaald dit was niet het probleem dus het zit echt in de telefoon lijkt het…

Iemand hier ervaring mee?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi L, tof dat je voor de Google Pixel 10 Pro XL hebt gekozen! Ik heb deze vraag vanochtend met mijn collega Nora besproken en zij heeft inmiddels ook via Instagram gereageerd. Ik plak hieronder haar ingekorte reactie:

Ik kan je gelijk geruststellen: het rammelende geluid is helemaal normaal bij Google Pixel telefoons! Dit wordt namelijk veroorzaakt door de optische beeldstabilisatie in de camera. Dit is een normaal onderdeel van de telefoon dat bedoeld is om bewegingen te dempen tijdens het filmen. Er is gelukkig niks kapot.

Twijfel je toch of het geluid normaal is? Dan kan je altijd langs een van onze Shops gaan om het geluid te vergelijken met het showmodel. Je kan hier bekijken welke Shop bij je in de buurt zit: odido.nl/winkels.

Heb je zo voldoende duidelijkheid? 😊

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • November 11, 2025

Tja, je zou op een Google forum eens kunnen vragen. Als het een defect is kun je het insturen voor reparatie.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi L, tof dat je voor de Google Pixel 10 Pro XL hebt gekozen! Ik heb deze vraag vanochtend met mijn collega Nora besproken en zij heeft inmiddels ook via Instagram gereageerd. Ik plak hieronder haar ingekorte reactie:

Ik kan je gelijk geruststellen: het rammelende geluid is helemaal normaal bij Google Pixel telefoons! Dit wordt namelijk veroorzaakt door de optische beeldstabilisatie in de camera. Dit is een normaal onderdeel van de telefoon dat bedoeld is om bewegingen te dempen tijdens het filmen. Er is gelukkig niks kapot.

Twijfel je toch of het geluid normaal is? Dan kan je altijd langs een van onze Shops gaan om het geluid te vergelijken met het showmodel. Je kan hier bekijken welke Shop bij je in de buurt zit: odido.nl/winkels.

Heb je zo voldoende duidelijkheid? 😊

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • November 12, 2025

Ik zou dan niet te vaak te hard schudden...