Ik ben in Denemarken geweest (zeilen) en echt heel erg… bij misstap op de boot mijn nieuwe telefoon (met de simkaart van mijn oude telefoon) in het water laten vallen. zelfs nog in het water gegaan (5graden) en geprobeerd op te duiken maar helaas heb ik dat snel moeten opgeven. Nu ben ik weer in Nederland en gebruik als nood mijn oude telefoon. Maar ik wil dus graag een nieuwe simkaart aanvragen om dan toch maar weer in mijn oude tel te gebruiken(gebruik nu de wifi thuis) en mijn nummer behouden. Hoe doe ik dit? Ik kan geen esim gebruiken want er staat dat im mijn odido dat ik in Denemarken ben (wat ik niet ben maar ja daar is hij wel in de zee gevallen en gelukkig was ik niet mee gevallen met kleding en al ;-) en de nieuwe tel moet als verloren beschouwd worden (4 meter diep en niet meer te zien) Ik heb al 2x contact form ingevuld bijna 2 weken geleden en hoor maar niets. Nu is mijn moeder ook nog terminaal ziek en dus wil ik wel heel graag weten wat een snelle optie is.
Beantwoord
telefoon in water gevallen met sim
Beste antwoord door ccnl
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.