Telefoon gestolen op vrijdag, wil sim blokkeren, kan niet inloggen

  • 29 April 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Goededag,
Mijn telefoon is vrijdag nacht gestolen en ik wil mijn sim kaart blokkeren. Inloggen op mijn t-mobile/odido account gaat niet vanwege twee staps verificatie. Contact opnemen via telefoon gaat niet want ik heb geen telefoon. De chatbot stuurt geen hulpvolle informatie. Is er iets wat ik kan doen?
Hulp zou gewaardeerd worden,
Alvast bedankt.

Marciano van Odido 16 dagen geleden

Hi Beau, van harte welkom op de Community! Niet leuk dat je telefoon is gestolen en goed dat je aan de bel trekt. Stuur me direct even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Of gaat het om het nummer met 29 op het eind? Laat het me maar weten. Dan blokkeer ik je simkaart direct! Ik kan je dan ook direct helpen aan een nieuwe simkaart, maar mocht je een Odido winkel in de buurt hebben, dan kan je daar ook altijd binnenlopen. Dan loop je meteen met een nieuwe simkaart weer naar buiten. 

Ik zie je bericht graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Beau, van harte welkom op de Community! Niet leuk dat je telefoon is gestolen en goed dat je aan de bel trekt. Stuur me direct even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Of gaat het om het nummer met 29 op het eind? Laat het me maar weten. Dan blokkeer ik je simkaart direct! Ik kan je dan ook direct helpen aan een nieuwe simkaart, maar mocht je een Odido winkel in de buurt hebben, dan kan je daar ook altijd binnenlopen. Dan loop je meteen met een nieuwe simkaart weer naar buiten. 

Ik zie je bericht graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Reageer