Skip to main content
Beantwoord

Simkaart kwijt en ik wil het blokkeren

  • 11 July 2024
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Hoi, ik ben op vakantie in het buitenland. Ik ben mijn sim kwijt. Ik kan mijn sim niet blokkeren omdat er een error komt als ik dat doe. Ik wil mijn sim zo snel mogelijk blokkeren om kosten van andere te vermijden in het geval dat ze mijn sim vinden en de code weten. Dan kunnen er kosten ontstaan zonder dat ik het weet. Kan iemand me alsjeblieft helpen hiermee!!

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Tanjasm, welkom op onze Community! Wat heerlijk dat je op vakantie bent, hopelijk heeft dit je vakantie niet minder leuk gemaakt! Heel goed dat je het simkaartje zo snel mogelijk wilt blokkeren, laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***3664, is dat je nummer? Als je mij daarop akkoord kunt geven, blokkeer ik direct de simkaart voor je! Had je toevallig ook een nieuwe nodig? Deze kan ik ook direct kosteloos voor je bestellen. Kom je binnenkort terug naar Nederland? Het simkaartje zal dan worden verstuurd naar het bij ons bekende adres, maar dient wel binnen 7 dagen geactiveerd te worden. 

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😊

hallo, 

Het nummer klopt en ik zil de sim blokkeren.

Dankjewel voor uw reactie!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Tanja, bedankt voor de bevestiging. Ik heb je simkaart direct geblokkeerd. Mochten we een nieuwe simkaart voor je moeten bestellen laat het ons dan weten. Een andere snelle manier is om 1 van onze shops binnen te lopen zodra je weer terug bent in Nederland. Dan weet je zeker dat je direct met een geactiveerde simkaart weer naar buiten loopt. Voor nu wens ik je nog een hele fijne vakantie! 

Reageer