Hi moderator team,
Ik verblijf momenteel in Indonesië, en ben niet in staat om een Odido-winkel te bezoeken voor advies/hulp. Ter info, mijn vorige simkaart ben ik verloren, en die heb ik vervolgens geblokkeerd.
Ik heb al twee keer een nieuwe simkaart gekocht om mijn nummer weer te activeren, en deze via post vanuit NL naar Indonesie gestuurd. Het activeren van de eerste sim kaart lukte niet, ook niet via IDIN validatie. De 2e simkaart heb ik nog ongebruikt in mijn bezit, en die zou ik graag willen installeren / activeren.
Eerder advies van T-mobile klantenservice om gebeld te worden om een NL nummer voor activatie, is niet van toepassing aangezien ik geen ander NL nummer bezit. Ook heb ik, voordat ik de sim-kaarten had besteld, een e-sim kaart geprobeerd te activeren, wat helaas ook niet werkte. De e-sim kaart zit nog wel op mijn telefoon.
Kunnen jullie mij aub helpen om mijn nieuwe sim kaart te activeren en mijn nummer weer te laten werken, omdat dat nummer gekoppeld is aan administratieve zaken in NL.
Veel dank alvast voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet.
J.