Skip to main content
Beantwoord

Sim converteren naar eSIM

  • 19 June 2024
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

Ik zie in mijn instellingen een melding staan dat ik mijn simkaart kan converteren naar een esim kan ik dat via iPhone doen of moet het via de Odido app gaan 

 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het is correct dat je tegenwoordig van fysieke sim naar esim kan veranderen binnen de iphone menu's.  Ook een esim transfer naar een nieuwe iphone zou mogelijk moeten zijn.

Dus als ik het via de iPhone menu’s doe is het dan ook bekend bij Odido dat ik van sim naar eSIM ga ?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Appelsap88, jazeker! Het enige waar je aan moet voldoen is het hebben van iOS 16.0 of hoger. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Hoi Appelsap88, jazeker! Het enige waar je aan moet voldoen is het hebben van iOS 16.0 of hoger. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Hoi 

de optie is verdwenen 🙈

 

Hoi Appelsap88, jazeker! Het enige waar je aan moet voldoen is het hebben van iOS 16.0 of hoger. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

 

Ik heb de optie weer en het is gelukt 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, haha fijn dat 'ie weer terug is en dat het is gelukt! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 😎

Reageer