Had gisteren paar smsen gestuurd om een stream te kijken, nu staat er dat mijn sim is geblokkeerd maar krijg hem niet gedeblokkeerd. Heb al contact opgenomen met klanten service maar kom er niet door.
Dat klinkt vaag. Heb je premium sms gebruikt om voor die stream te betalen? Waar staat dat je sim is geblokkeerd? En staat er dan bij om de klantenservice te bellen?
Nee moest smsjes sturen om te verifiëren dat ik geen robot was, er staat dat ik de klantenservice moet bellen alleen is de sim geblokkeerd dus kan ik niet bellen. En de klantenservice online krijg ik elke keer niet te pakken. En heb een sms gekregen dat mijn sim is geblokeerd
Nou, dat klinkt best serieus. Als je met jouw telefoon niet kunt bellen, gebruik dan even een andere telefoon. Anders zal morgen een moderator even kunnen kijken. Zorg dan dat jouw forumprofiel compleet is.
Hoi
Wat ongelukkig dat je simkaart geblokkeerd lijkt te zijn. Vraagt je toestel of je een pincode wil invoeren? Of bijvoorbeeld een pukcode? Kun je ook niet meer internetten via mobiel internet? Zie je nog wel T-Mobile in je scherm staan (bijvoorbeeld met 3/4/5G)? Kun je mij via een privébericht voorzien van je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kijk ik even na of ik een blokkade zie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.