Skip to main content

Samsung S24 Ultra

  • 13 augustus 2024
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Ik heb vrijdag een abonnement met toestel bij jullie gekocht.

Thuis met alle gegevens overzetten.

Pincode sim storing.😔

Terug naar de winkel.

Wordt hij voor reparatie weg gestuurd!❓️

Nog geen 3 uur oud.😵‍💫

Toestel weg afwachten wanneer weer terug.

Hadden ze tech beter een ander toestel kunnen doen.

Of ben ik gek. 🤔

 

 

Uitgelichte reactie

13 augustus 2024

Dit soort dure toestellen liggen niet op voorraad bij de winkels. Het zal prima opgelost worden.

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9163 reacties
  • 13 augustus 2024

Dit soort dure toestellen liggen niet op voorraad bij de winkels. Het zal prima opgelost worden.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 augustus 2024

Hoi Eric 

Ja daar ga ik wel van uit dat het goed opgelost wordt.

Maar het voelt wel als een teleurstelling.

En de reparatie tijd van je garantie tijd af terwijl je dan geen mobiel hebt.

Maar weet ook dat het overmacht is.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9163 reacties
  • 13 augustus 2024

De winkel heeft nog wel even een andere simkaart geprobeerd? Want de melding lijkt gewoon een foute pincode te duiden?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 augustus 2024

Nee ze hebben eigenlijk bijna niets geprobeerd.

Bij plaatsen van simkaart 1e x pin intoetsen (de goeie) dan oke maar kon niet ontgrendelen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen