Skip to main content

Ik heb vrijdag een abonnement met toestel bij jullie gekocht.

Thuis met alle gegevens overzetten.

Pincode sim storing.😔

Terug naar de winkel.

Wordt hij voor reparatie weg gestuurd!❓️

Nog geen 3 uur oud.😵💫

Toestel weg afwachten wanneer weer terug.

Hadden ze tech beter een ander toestel kunnen doen.

Of ben ik gek. 🤔

 

 

Dit soort dure toestellen liggen niet op voorraad bij de winkels. Het zal prima opgelost worden.


Hoi Eric 

Ja daar ga ik wel van uit dat het goed opgelost wordt.

Maar het voelt wel als een teleurstelling.

En de reparatie tijd van je garantie tijd af terwijl je dan geen mobiel hebt.

Maar weet ook dat het overmacht is.


De winkel heeft nog wel even een andere simkaart geprobeerd? Want de melding lijkt gewoon een foute pincode te duiden?


Nee ze hebben eigenlijk bijna niets geprobeerd.

Bij plaatsen van simkaart 1e x pin intoetsen (de goeie) dan oke maar kon niet ontgrendelen.


Reageer