Skip to main content

Goedemiddag, ik probeer al verschillende dagen het registratieformulier in te vullen en te voltooien, maar op de pagina waar ik een foto met aankoopbewijs en barcode moet toevoegen, kom ik niet verder. Ik heb beide documenten geupload, maar dan wil hij niet "verder". Ik kan blijven klikken, maar hij gaat niet naar de volgende stap 4. Hij geeft aan dat de documenten met succes zijn toegevoegd. Wat kan ik nu verder doen? Ik heb ook al op de laptop geprobeerd en ook een andere browser. Maar tot op heden zonder succes. Wat kan ik doen?

Hoi Joye, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de Samsung Galaxy S24 bent gegaan! Ik snap volkomen dat je wil registreren voor de Watch5 actie en geen zorgen, dat komt helemaal goed. De registratie verloopt via de promotiewebsite van Samsung. Neem daarom direct contact op met Samsung. Ik raad via WhatsApp aan. Zij kunnen dit probleem voor je onderzoeken en doorzetten naar de juiste afdeling. 

Heb je voor mij je ordernummer en zet je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan check ik in ieder geval nog je bestelling om te zien of alles klopt! Ik zie de gegevens graag tegemoet en ik hoor graag wat Samsung reageert en of ze het direct voor je hebben kunnen oplossen. Ik blijf graag op de hoogte! 😊

Reageer