Skip to main content
Beantwoord

Recycle niet aangekomen

• December 15, 2025
  • 10 reacties
  • 109 Bekeken

Goedenavond 

ik heb mijn telefoon terug gestuurd in november, maar PostNL zegt nu dat de label niet meer geldig is. Terwijl ik hem optijd had terug gestuurd. 
Ik zie nu ook in de app dat ik nog

21 dagen de tijd heb om hem terug te sturen , anders word het rest bedrag van mijn rekening afgeschreven. Maarja hoe als ik hem al verstuurd heb en niet wetend waar hij nu is beland. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Bianca53 dank je wel voor de terugkoppeling. Ik heb meteen een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting de betreffende afdeling. Het ticketnummer is: 80839941. Zij zullen dit voor je onderzoeken en bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Dit zal binnen 10 werkdagen gebeuren. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

10 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Bianca, van harte welkom op de community. Leuk dat je gebruik hebt gemaakt van de Recycle Deal en goed dat je 'm hebt teruggestuurd. Wat apart dat je deze melding krijgt. Heb je voor mij alvast een screenshot van deze melding van PostNL? Zet je ook je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie in je profiel? Geen zorgen, alleen moderators kunnen deze gegevens inzien. Geef je me een seintje als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik graag met je mee of ik er iets over terug kan vinden en welke stappen we verder moeten nemen! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 16, 2025

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Bianca53 dank voor het delen van de screenshot en het invullen van je profielgegevens! Echter, mis ik alleen nog je geboortedatum ter verificatie. Zou je die voor mij kunnen invullen? Dan kan ik met je meekijken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 18, 2025

Gedaan

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Bianca53 dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb je Track&Trace erbij gepakt en ik zie dat je de melding te zien krijgt dat de bezorgtijd wordt berekend en dat de laatste melding 28 november om 07:44 uur was. Er lijkt dus iets mis zijn te gaan bij PostNL. Kun je contact met hen hierover opnemen en doorgeven wat zij aangeven? Anders zullen we intern een onderzoek met hen moeten starten om te kijken waar je toestel is gebleven. Ik ben eerst benieuwd wat zij zullen zeggen, aangezien het pakketje via hen is verstuurd en zij verantwoordelijk zijn voor het correct versturen van je toestel naar onze locatie in Duitsland. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 19, 2025

Ik zal contact met ze leggen , en dat weer terug koppelen aan jullie

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 30, 2025

Contact met PostNL  gehad, pakket is nergens niet bij PostNL niet dhl NL en ook niet bij DHL Duitsland. 
Beste was weer contact met jullie op te nemen om verder te onderzoeken. Ze zeggen label is gratis gemaakt bij jullie dus misschien dat daar de fout zit. 
Ik weet het allemaal niet meer, iets van kastje naar de muur gestuurd worden nu. 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Bianca53 dank je wel voor de terugkoppeling. Ik heb meteen een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting de betreffende afdeling. Het ticketnummer is: 80839941. Zij zullen dit voor je onderzoeken en bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Dit zal binnen 10 werkdagen gebeuren. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 31, 2025

Hi dank je wel, ik wacht het af. 

word mijn betaling van 7/1/2026 ook gepauzeerd nu?

wens je een fijne jaarwisseling 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Bianca53 allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar, ik hoop dat je een fijne jaarwisseling hebt gehad! De betaling kan niet gepauzeerd worden, sorry. Het restbedrag zal wel in rekening woren gebracht. Mocht blijken dat het toestel toch is gevonden, dan zal het bedrag worden gecrediteerd door mijn collega's.