op 29 november 2023 heb ik mij Iphone 13pro opgestuurd. Hierbij zaten er geen krassen/barsten/waterschade of lock op de telefoon. Hij was volledig naar fabrieksinstellingen teruggezet.
Nu heb ik hier meerdere malen over gebeld. De telefoon is ontvangen en gecontroleerd en deze was in orde. Echter door een fout in jullie systeem kon dit niet verwerkt worden en zou hij teruggestuurd worden en moest ik dit in de winkel inleveren. Dit was op 3 januari nogmaals bevestigd. Tot heden 23 januari geen telefoon ontvangen of verzend bewijs.
nu krijg ik een mail waarin staat dat de telefoon is afgewezen terwijl ten tijde van opsturen er niks mis was met de telefoon zelfs extra stevig verpakt met de telefoon in een envelop met daaromheen nog luchtzakken tegen stoten. Zelf weet ik niet wat er in die tijd met de telefoon is gebeurd bij jullie en daardoor ga ik ook niet akkoord met betaling van de telefoon. Indien er schade was geweest had ik de telefoon überhaupt niet opgestuurd of iemand anders er blij mee gemaakt.
ik ben al jaren klant bij jullie en ik ga dus ook zeker niet over tot betaling.
Tevens zou ik teruggebeld worden hierover en dit is ook nog niet gebeurd, maar wel kunnen mailen.
Door de velen fouten bij Odido zit ik nu ook over het termijn heen van de telefoon inleveren. Per telefoon is bevestigd dat Odido hierin coulant zou zijn omdat er zoveel is fout gegaan. Wederom geen bevestiging ontvangen.
Graag ontvang ik van jullie eindelijk duidelijkheid wat er met de telefoon is gebeurd sinds hij bij jullie in bezit is.