Begin juni van dit jaar heb ik een nieuw toestel aangeschaft, namelijk de find oppo x3 lite. Eerste keer dat ik de keuze heb gemaakt om een wat goedkoper toestel aan te schaffen, voornamelijk omdat ik niet zoveel meer doe met het toestel.
Toestel werkte prima, totdat ik 3 maanden later het toestel uit mijn zak haal en deze is gebogen. Totaal geen zichtbare schade te zien, heeft altijd in een stevig hoesje gezeten. Toch zijn we nu op het punt beland dat ik een gebogen telefoon heb en dat is niet wenselijk.
Toestel ingeleverd bij de t-mobile winkel en deze is opgestuurd naar de reparatieafdeling.
De reactie die ik krijg is het standaard antwoord wat je verwacht..
“Onze gecertificeerde technici hebben de mobiele telefoon grondig nagekeken en getest. Uit dit onderzoek blijkt dat jouw toestel schade heeft die is veroorzaakt door vallen, stoten of klemmen”
Ik ben altijd erg zuinig omgegaan met het toestel en heb nooit ervoor gezorgd dat deze geklemd, gevallen of ergens tegenaan is gestoten. Hoe deze buiging is ontstaan weet niemand, maar het blijft vreemd dat ik net 3 maanden geleden een nieuw toestel koop en deze blijkt een aantal maanden later al helemaal niet meer bruikbaar te zijn.
Vervolgens krijg ik een rekening van ongeveer €30 voor het retourneren van een ongerepareerd toestel. Want ik laat dit toestel niet repararen voor €200 als hij nog geen €300 heeft gekost.
Al met al word ik dus afgewimpeld met een standaard terugkoppeling dat het door toegedane schade zal komen, maar verder is er helemaal geen zichtbare schade op het toestel te zien.
Had op z'n minst een klein beetje service verwacht, maar je wordt volledig aan je lot overgelaten. Erg ontevreden met de gang van zaken.