Hi Odido!
ik weet mijn puk/pin code niet meer, daardoor kan ik ook niet inloggen via de Odido app.
is er iemand die mij via mail kan helpen?
Merci!
Hallo
Wacht even tot morgen misschien kan een moderator je helpen.
Eigenlijk moet je niet hier zijn met een zakelijk contract maar bellen lijkt mij nu één beetje lastig
Er is een specifieke zakelijke customer care, te bereiken via de telefoon op 0800-7112.
Groetjes
https://www.odido.nl/zakelijk/service
Hoi Lennyeye, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je vanochtend ook je pincode hebt opgevraagd bij een collega. Is het inmiddels gelukt? Hier op de Community kunnen we niet veel met zakelijke abonnementen, daarvoor wil ik je vragen contact op te nemen via de link die
Mocht je in de toekomst nog een keer je pin- en/of pukcode kwijt zijn, probeer ze dan ook zeker via deze pagina op te vragen: Alles over de pukcode en pincode | Odido. Ik weet niet zeker of dit voor zakelijke abonnementen ook werkt, maar ik ben erg benieuwd (en ik gok van wel)!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.