Hi @Rikkert78
Ben je inmiddels verder geholpen? Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je e-mailadres dat geregistreerd staat in ons systeem dan stuur ik je pukcode via e-mail. Ik kan ook 2fa voor je uitzetten en dan moet je hem opnieuw instellen. Dan zou je weer in je account moeten kunnen.
Ik hoor graag van je of je dat wilt!
Hi @Rikkert78
Ben je inmiddels verder geholpen? Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je e-mailadres dat geregistreerd staat in ons systeem dan stuur ik je pukcode via e-mail. Ik kan ook 2fa voor je uitzetten en dan moet je hem opnieuw instellen. Dan zou je weer in je account moeten kunnen.
Ik hoor graag van je of je dat wilt!
Hoi Hajar,
Het probleem met de PUK code is ondertussen gelukkig al opgelost en ik kan weer in mijn toestel.
Bedankt voor je reactie.
Groeten,
Erik
Hi @Rikkert78
Wat fijn om te horen! Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag.