Beantwoord

Pukcode kwijt en My T-Mobile account geblokkeerd

  • 1 July 2023
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Beste t-mobile,

Op het moment bevind ik me in het buitenland. Ik heb per ongeluk mijn mobiel geblokkeerd en heb een puk code nodig. Nu wilde ik op mytmobile inloggen maar mijn account lijkt verwijderd na te veel foute pogingen. Ik kon namelijk daarna weer een account maken op dit e-mailadres. Echter is deze niet gekoppeld en wordt er gezegd dat het nummer al gekoppeld is. Hoe kom ik nou alsnog aan een puk code?

icon

Beste antwoord door eric 1 July 2023, 20:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je het plastic van de simkaart niet hebt, online er niet in kan dan is de enigste mogelijkheid de klantenservice.  Je kunt ze bellen met een andere telefoon of via social media contact maken. Let op, er zal eerst een 'strenge ' controle zijn, dit is een groot veiligheids risico.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jelmer2205 

Ben je inmiddels al verder geholpen? Anders kijk ik ook graag wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat geregistreerd staat in ons systeem zodat de pukcode daarnaar verstuurd kan worden. Mocht je een ander e-mailadres doorgeven dan kan de pukcode niet verstuurd worden. Dit in verband met veiligheid. 

Ik hoor graag van je!

Reageer