Skip to main content

Beste Klantenservice, 

Wegen het meermaals verkeerd invoeren van mijn sim-code moet ik mijn PUK-code hebben, deze kan ik echter niet meer terugvinden vanwege het verliezen van de kaart met daarop de code. Ik heb jullie telefonisch proberen te bereiken maar dit is niet mogelijk vanwege het niet kunnen gebruiken van mijn telefoon (vanwege het niet kunnen ontgrendelen van de simkaart) en via de app inloggen gaat ook niet omdat ik hiervoor een verificatie moet krijgen welke via sms wordt verstuurd. Bij deze daarom mijn vraag of jullie me via mail kunnen helpen zodat ik mijn abonnement weer kan gebruiken. 

 

Met Vriendelijke Groet,

Lina zer

Hoi  @linazer allereerst van harte welkom op de Community.

Een Odido shop of klantenservice zijn morgen de snelste opties.

Je kan ook wachten op de hulp van een moderator maar die zijn al naar huis dus je moet wel geduld hebben tot ze aan dit onderwerp toe zijn. Helaas kan ik het niet mooier voor je maken.

 

Fijne avond!

Pukcode uitleg 


Reageer