Skip to main content
Beantwoord

PUK-code opvragen simkaart

• 7 april 2025
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Beste Odido,

Zojuist loop ik tegen het volgende probleem aan:

Nadat ik mijn pincode niet meer wist, ben ik druk bezig geweest om mijn PUK-code te bemachtigen via de telefoon van mijn vriendin. Alleen als ik wil inloggen op de Odido website, lukt het mij natuurlijk weer niet om mijn wachtwoord daarvan te achterhalen. Het probleem is alleen dat ik geen e-mail krijg van Odido om het nieuwe wachtwoord in te stellen voor het betreffende e-mailadres. Ik heb vervolgens ook een verzoek ingediend om per e-mail mijn PUK-code te ontvangen, maar ook die e-mail krijg ik niet.. Aangezien ik nu op vakantie ben, kan ik ook de PUK-code thuis niet achterhalen die op de kaart zou staan waar mijn simkaart uit gekomen is. Is er voor mij nog iets mogelijk om alsnog mijn PUK-code te achterhalen? 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@michaelzwanepol, van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je je PUK-code zo snel mogelijk wilt ontvangen, laten we samen naar een oplossing kijken! Komen de e-mails toevallig binnen in je ongewenste mail/spambox, dat zou ook nog kunnen. Zou je dat voor mij kunnen checken? Als je je mail checkt via je telefoon, zou ik vragen om in te loggen via een browser of laptop om te kijken of de mail dan toevallig wel binnen is gekomen. 

In de tussentijd heb ik de PUK-code voor je opgevraagd en per mail naar je verstuurd, zodat je niet langer hoeft te wachten en je binnen no-time weer bereikbaar bent! Laat je weten of je 'm hebt ontvangen? 

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2025

Goedemorgen ​@michaelzwanepol, van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je je PUK-code zo snel mogelijk wilt ontvangen, laten we samen naar een oplossing kijken! Komen de e-mails toevallig binnen in je ongewenste mail/spambox, dat zou ook nog kunnen. Zou je dat voor mij kunnen checken? Als je je mail checkt via je telefoon, zou ik vragen om in te loggen via een browser of laptop om te kijken of de mail dan toevallig wel binnen is gekomen. 

In de tussentijd heb ik de PUK-code voor je opgevraagd en per mail naar je verstuurd, zodat je niet langer hoeft te wachten en je binnen no-time weer bereikbaar bent! Laat je weten of je 'm hebt ontvangen? 

Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen