Hallo
Ik heb eerst op 4 oktober via belsimpel mijn abonnement verlengd met de pixel 8 pro. Geen probleem en netjes betaald. Op 11 Oktober krijg ik een bericht dat er een probleem is en dat ik contact moet opnemen met odido.
Dezelfde dag gedaan en de medewerkster van de odido klantenservice kon niet zien wat het probleem was. Maar bood aan om de verlenging met de de pixel 8 pro 256gb in het beige direct te regelen via odido zelf.
Ik dacht prima! Nog netjes voor de pre order actie met de pixel watch. Dus doen.
Op 12 oktober een SMS waarin stond. Sorry je toestel komt later dan wij dachten. Nu tussen 23 en 25 oktober.
Op 13 oktober een SMS met sorry het wordt tussen 3 en 7 november
Op 20 oktober een SMS met we horen nog wanneer we de pixel 8 pro weer hebben.
Nu 6 november maar weer gebeld met de klantenservice en die kan niet helpen en geeft aan dat ik moet wachten of annuleren en een nieuwe bestelling moet doen met een andere kleur of aantal gb maar dan heb ik geen recht meer op de pre order actie.
Ik ben best bereid om een andere kleur te nemen ook al heb ik al een hoesje in het beige gekocht. Maar ik wil natuurlijk wel de pixel watch die ondertussen al te bestellen is.
Ik vind het echt jammer en raar dat de klantenservice niets kan doen om dit in orde te maken.
Wat kan ik zelf nog doen? Is dit wel te regelen als ik naar een odido winkel ga?
Ik hoor graag wat nog mogelijk is.I
Mvg,
André
'