Skip to main content
Beantwoord

pincode simkaart kwijt

Hello , wij zijn in VK en mijn zoon moet de pincode voor de simkaart hebben ( batterij was helemaal leeg) . Maar hij weet het niet meer . 
kan iemand ons daarbij helpen ? 
we hebben een gezins account met Odido . 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@emmahickey100 

Je kan ook via deze pagina op stuur me een mail klikken, het 06 nummer en email invullen zodat je een mail krijgt met de pincode en pukcode.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • Antwoord
  • 17 april 2025

Hallo ​@emmahickey100 

Je kan ook via deze pagina op stuur me een mail klikken, het 06 nummer en email invullen zodat je een mail krijgt met de pincode en pukcode.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@emmahickey100, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je zoon zijn telefoon in kan. Zoals ​@Waqqas aangeeft, kan hij deze heel gemakkelijk per mail opvragen. 

Laat je weten of het daarmee is gelukt? Zo niet, vul dan alleen nog de laatste 4 cijfers van het bij ons bekend bankrekeningnummer in in je profiel. Ook zie ik dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder zijn nummer in ons systeem bekend is. Kun je de juiste geboortedatum invullen en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik zijn PUK-code per mail opvragen en naar hem versturen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen