Skip to main content

Ik ben mijn pincode vergeten en wil deze opzoeken in mijn account. 

Helaas kan ik niet inloggen op mijn account omdat ik tweestapsverificatie heb en een sms niet aankomt omdat ik mijn pincode vergeten ben.

Kan een moderator mij helpen?

Hallo @dirk123 

Kan je via deze pagina op stuur me een mail klikken, vul je 06 in en het emailadres dat is gekoppeld aan het abonnement. Je krijgt dan een mail met de pin en pukcode.

https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/pukcode#:~:text=Ik%20ben%20de%20pincode%20van,vind%20je%20in%20Mijn%20Odido.

Ik ben mijn pincode vergeten en wil deze opzoeken in mijn account. 

Helaas kan ik niet inloggen op mijn account omdat ik tweestapsverificatie heb en een sms niet aankomt omdat ik mijn pincode vergeten ben.

Kan een moderator mij helpen?

Helaas gaat dat niet ivm 2 staps verificatie.

@dirk123 

Als je bovenstaande doet krijg je een mail met je pin en pukcode. Bekijk de mail op een ander apparaat en met die gegevens moet je weer in je telefoon kunnen. 2fa heb je hiervoor niet nodig.

Heb bovenstaande gedaan helaas tot op heden nog niets ontvangen.

@dirk123 

Weet je zeker dat je het emailadres gebruikt dat aan je abonnement gekoppeld is? Check ook je ongewenste map.

jazeker en gedaan

jazeker en gedaan

Ik heb het getest maar alles werkt prima dus misschien doe je het toch fout

Heb ook in je spam boxen gekeken?

Kijk eens of je niet toevallig toch een ander mailadres hebt gebruikt! 
Helaas moet je anders wachten tot de moderators er weer zijn om je te helpen.

Fijne avond

Goedemorgen Dirk, welkom op de Community! Ik heb direct op je e-mailadres gezocht, maar ik kom alleen op een inactief nummer uit. Heb je een nieuw 06-nummer bij ons? Wellicht PrePaid? Dan werkt het inderdaad niet om je codes via bovenstaande link op te vragen. Zet even je huidige 06-nummer in je profiel onder 'Klantnummer’. Dan kijk ik meteen met je mee voor je codes! 😊

Reageer