Beantwoord

ophevven blokade malwaare

  • 1 November 2023
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

willen jullie z.s.m. de blokkade wegens malware opheffen, ik betaal de hoofdprijs voor achterlijke chatbot service die niet helpt, ik kan geen klantenservice bellen. opheffen nu

icon

Beste antwoord door Cristien 1 November 2023, 16:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @ccmb

 
Welkom in de community van Odido! Je moet wachten op de hulp moderators en ondertussen kan je alvast maatregelen nemen, om te voorkomen dat je straks ECHT de hoofdprijs moet betalen.
 

Malware oplossing Zoals je misschien al via een zoekopdracht hebt gelezen halen ze de blokkering weg als je…

  • een backup van je gegevens maak 
  • je telefoon reset en een virusscanner op je telefoon zet!  Zodat niet niet meer kan gebeuren!

    Meld het even als je dit hebt gedaan dan kan een moderator je verder helpen.

Zorg er voor dat je community profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum)  mag ook mobiel klantnummer zijn bij instelling. 

succes en een fijne avond vandaag.
En hè een beetje vriendelijkheid kom je verder mee!

 

Lees de regels  NU nog eens door zodat je weet hoe wij met elkaar omgaan.⬇️ en dubbel posten werkt niet en wordt gesloten 

 

Reputatie 6
Badge +6

willen jullie z.s.m. de blokkade wegens malware opheffen, ik betaal de hoofdprijs voor achterlijke chatbot service die niet helpt, ik kan geen klantenservice bellen. opheffen nu

Hoi @ccmb, ik help je graag verder hiermee! Zou je je klantnummer in je profiel willen invullen? Was het inmiddels al gelukt om een back-up te maken van je gegevens en je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in je account en de blokkade voor je weghalen! Het is wel van belang dat je een back-up hebt gemaakt van je gegevens en je toestel terug hebt gezet naar fabrieksinstellingen. Dan weet je zeker dat de malware verwijderd is. 

 

Ik zie je berichtje graag tegemoet komen! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer