Beste Odido,
Ik dien hierbij een officiële klacht in. Op 07-11-2025 heb ik in de winkel (Shop Heerhugowaard) een abonnement met een toestel op afbetaling aangeschaft als set (Orderid: 243948632).
Het gaat om de Samsung Galaxy S25 128GB D, die onderdeel was van een set waar een smartwatch bij hoorde (* SET). Ik heb de telefoon wel ontvangen, maar het bijbehorende horloge is nooit meegeleverd.
Ik ben al twee keer langs geweest in de winkel in Heerhugowaard, maar daar kon men mij helaas niet helpen vanwege de recente storingen/systeemproblemen bij Odido. Dit heeft mij extra tijd, moeite en reiskosten gekost zonder dat er een oplossing is geboden.
Ten tijde van de aankoop in november 2025 betrof het horloge uit de actie een recent en nieuw model. Aangezien er door uw vertraging inmiddels bijna een jaar is verstreken, is dat model inmiddels verouderd en zijn er nieuwere modellen op de markt gebracht. Het is niet redelijk dat ik na een jaar wachten door uw toedoen een verouderd model ontvang. Daarom heb ik recht op het nieuwste beschikbare model als passende oplossing.
Mijn gegevens uit het contract/de factuur:
Order ID: 243948632
Telefoonnummer (MSISDN): XXX
IMEI-nummer: XXX
Winkel: Shop Heerhugowaard (Middenwaard 5)
Datum aankoop: 07/11/2025
Ik verzoek u dringend om het volgende:
Het leveren van het nieuwste beschikbare model smartwatch ter compensatie van de opgelopen vertraging van bijna een jaar.
Een passende financiële compensatie voor het twee keer tevergeefs bezoeken van de winkel en het ongemak.
Mocht levering van een horloge niet mogelijk zijn, de volledige actuele waarde van de smartwatch als creditering/compensatie op mijn factuur.
Indien dit niet binnen 14 dagen naar tevredenheid wordt opgelost, zal ik deze klacht voorleggen aan De Geschillencommissie Telecommunicatie.
In de bijlage vindt u de kassabon/het contract. Ik zie uw snelle reactie en oplossing graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Aya.alnajar
[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Plaats deze nooit openbaar]