Skip to main content

Nieuwe Apple Watch

• September 26, 2025
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Bruil00

Ik ga volgende week met mijn Apple Watch ter reparatie naar de Apple Store. Hoogst waarschijnlijk krijg ik daar een nieuwe of binnenkort een nieuwe Watch. Ik heb de multi-sim op mijn Watch geactiveerd. Ter voorbereiding op de reparatie moet ik in ieder geval “Zoek mijn...” hebben uitgeschakeld.

Mijn vraag is of ik vooraf ook al de multisim op de Watch moet verwijderen om op de vervangende Watch deze weer te kunnen installeren ?

September 29, 2025

Hoi Bruil, van harte welkom op de community en leuk dat je je Apple Watch met Multisim gebruikt! Fijn dat de verwachting is dat je een nieuwe Watch krijgt. Het kan zeker geen kwaad om je Multisim alvast van je Watch te veranderen als je je Watch inlevert. Zo weet je zeker dat er niets in de weg staat als je een nieuwe Multisim op je vervangende Watch wil installeren. Heb je toevallig al een indicatie hoelang het duurt voordat je een nieuwe Apple Watch ontvangt? Als het wat langer duurt, zou je je huidige Multisim kunnen opzeggen en een nieuwe bestellen via Mijn Odido zodra je je nieuwe Watch in gebruik hebt. 

Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kan ik direct meekijken mocht je nog andere vragen hebben! 😊

2 reacties

Bruil00
  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 26, 2025

Follow up: Voordat ik naar de Apple Store ga moet ik het activeringsslot van de Watch verwijderen. Op dat moment wordt ook aangegeven dat het mobiel abonnement (als dat erop zit) verwijdert moet worden. Voor de nieuwe Watch zal ik dan weer een Multisim moeten aanvragen en koppelen neem ik aan.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Bruil, van harte welkom op de community en leuk dat je je Apple Watch met Multisim gebruikt! Fijn dat de verwachting is dat je een nieuwe Watch krijgt. Het kan zeker geen kwaad om je Multisim alvast van je Watch te veranderen als je je Watch inlevert. Zo weet je zeker dat er niets in de weg staat als je een nieuwe Multisim op je vervangende Watch wil installeren. Heb je toevallig al een indicatie hoelang het duurt voordat je een nieuwe Apple Watch ontvangt? Als het wat langer duurt, zou je je huidige Multisim kunnen opzeggen en een nieuwe bestellen via Mijn Odido zodra je je nieuwe Watch in gebruik hebt. 

Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kan ik direct meekijken mocht je nog andere vragen hebben! 😊