Hallo, ik wil een multisim bestellen voor mijn Samsung Galaxy smartwatch 6 Classic maar als ik deze optie aanklik kan ik alleen de abbonementskosten en algemene voorwaarden aanvinken en niet verder met bestellen. Is multisim niet beschikbaar voor een Samsung Galaxy smartwatch 6? Mijn mobiele abonnement bij Odido is vandaag ingegaan.
Beantwoord
Multisim voor Samsung Galaxy smartwatch 6 Classic
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hi Hugo, welkom op de Community en gaaf dat je een Samsung Galaxy Smartwatch met multisim wil gebruiken! Dat de eSIM actief is is mooi, dat is de eerste stap. Multisim is wel beschikbaar voor de Samsung Galaxy Watch6. Heb je alle informatie op deze pagina al gelezen? En wat gebeurd er als je via deze pagina in Mijn Odido de multisim besteld? Wat zie je precies en/of welke foutmelding krijg je?
Probeer je dit trouwens via de app of de webversie? Mocht de een niet lukken, probeer het dan ook even via de ander. Dan kunnen we uitsluiten of hier wellicht een verschil in zit. Ik verneem het graag van je! 😄
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.