ik ben al bijna een maand bezig met het proberen om mijn multisim te activeren, word mij eerst verteld dat er een storing is dat ik daarom geen verficatie code ontvang, en daarna verteld dat er een case is aangevraagd daarna word ik verwezen naar apple om de verficatie code te tracere, blijkt dat het toch aan odido zit. ik ben 3 keer fysiek in de winkel geweest en heb 23 keer gesproken met iemand aan de telefoon iedere keer wordt me iets anders verteld… verder als ik ook probeer inteloggen via meer bij de watch app wordt er een code gestuurd naar een verkeerd telefoon nummer. ik zou terug gebeld worden door iemand van IT het is niet gebeurd, ik zou terug gebeld worden door iemand van de odido winkel zelf ook niet gebeurd en ik zou terug gebeld worden door iemand van de klanten service die erover heen gaat en ook niet gebeurd…. ik ben maar 1 keer gebeld door odido….. ik wil heel graag mijn multisim gebruiken en ik baal heel erg hiervan ik hoop dat jullie dit zo snel mogelijk oplossen en niet weer eeuwig over doen, ik vind het heel vervelend om een klaag brief te schrijven maar dit kan echt niet meer.
Hallo
Kun je ook aangeven van welk merk + type Watch je gebruikmaakt? Graag ook het modelnummer erbij, dan kan ik voor je checken of deze geschikt is voor onze Multisim. Ik zie wel dat je beschikt over het juiste abonnement, dus het zou moeten werken (indien je beschikt over de juiste Watch). Alleen een Cellular (Apple) of LTE (Samsung) versie is geschikt voor onze Multisim en dan ook specifieke modellen. Het overzicht van Apple kan je hier vinden: https://support.apple.com/nl-nl/HT204507 en die van Samsung één van de onderstaande modellen:
- Samsung Galaxy Watch4 LTE
- Samsung Galaxy Watch4 Classic LTE
- Samsung Galaxy Watch5 LTE
- Samsung Galaxy Watch5 Pro LTE
- Samsung Galaxy Watch6 LTE
- Samsung Galaxy Watch6 Classic LTE
Op onze website: https://www.odido.nl/extra/multisim kan je zien hoe je precies onze Multisim koppelt en activeert. Kun je aangeven waar je precies tegenaanloopt als je deze probeert aan te schaffen en wat je te zien krijgt? Dan weet ik iets meer en kan ik je nog gerichter helpen!
Op mijn watch ultra 2 staat dat er nog geen simkaart toegevoegd is, in de watch app hoor ik een verficatie code te ontvangen alleen die wordt niet verzonden
[Aangepast door moderator i.v.m. privégegevens]
Mocht het alsnog niet werken, geef dan aan waar je tegenaan loopt, dan kijken we verder naar een andere oplossing!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.