Skip to main content

ik ben al bijna een maand bezig met het proberen om mijn multisim te activeren, word mij eerst verteld dat er een storing is dat ik daarom geen verficatie code ontvang, en daarna verteld dat er een case is aangevraagd daarna word ik verwezen naar apple om de verficatie code te tracere, blijkt dat het toch aan odido zit. ik ben 3 keer fysiek in de winkel geweest en heb 23 keer gesproken met iemand aan de telefoon iedere keer wordt me iets anders verteld… verder als ik ook probeer inteloggen via meer bij de watch app wordt er een code gestuurd naar een verkeerd telefoon nummer. ik zou terug gebeld worden door iemand van IT het is niet gebeurd, ik zou terug gebeld worden door iemand van de odido winkel zelf ook niet gebeurd en ik zou terug gebeld worden door iemand van de klanten service die erover heen gaat en ook niet gebeurd…. ik ben maar 1 keer gebeld door odido….. ik wil heel graag mijn multisim gebruiken en ik baal heel erg hiervan ik hoop dat jullie dit zo snel mogelijk oplossen en niet weer eeuwig over doen, ik vind het heel vervelend om een klaag brief te schrijven maar dit kan echt niet meer.

Hallo @Isais, van harte welkom op onze Community! Als ik je bericht zo lees, klinkt dat echt niet als de service die je van ons mag verwachten, excuses hiervoor! Dit is ook niet het gevoel wat we je willen geven en ik wil hier graag verandering in brengen, laten we samen naar een oplossing kijken voor je Multisim! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***5806, klopt dit? Daarbij zie ik een Multisim gekoppeld en ook geactiveerd staan. Zou je in de Watch App kunnen checken welk simkaartnummer (ICIDD) gekoppeld staat? Deze zou moeten eindigen op ***5704. 

Kun je ook aangeven van welk merk + type Watch je gebruikmaakt? Graag ook het modelnummer erbij, dan kan ik voor je checken of deze geschikt is voor onze Multisim. Ik zie wel dat je beschikt over het juiste abonnement, dus het zou moeten werken (indien je beschikt over de juiste Watch). Alleen een Cellular (Apple) of LTE (Samsung) versie is geschikt voor onze Multisim en dan ook specifieke modellen. Het overzicht van Apple kan je hier vinden: https://support.apple.com/nl-nl/HT204507 en die van Samsung één van de onderstaande modellen: 

  • Samsung Galaxy Watch4 LTE
  • Samsung Galaxy Watch4 Classic LTE
  • Samsung Galaxy Watch5 LTE
  • Samsung Galaxy Watch5 Pro LTE
  • Samsung Galaxy Watch6 LTE
  • Samsung Galaxy Watch6 Classic LTE

Op onze website: https://www.odido.nl/extra/multisim kan je zien hoe je precies onze Multisim koppelt en activeert. Kun je aangeven waar je precies tegenaanloopt als je deze probeert aan te schaffen en wat je te zien krijgt? Dan weet ik iets meer en kan ik je nog gerichter helpen! 😄


Op mijn watch ultra 2 staat dat er nog geen simkaart toegevoegd is, in de watch app hoor ik een verficatie code te ontvangen alleen die wordt niet verzonden


 


[Aangepast door moderator i.v.m. privégegevens] 


@Isais dank voor het delen van je screenshots! Ik zie al wat er misgaat. De verificatiecode wordt namelijk verstuurd naar het nummer dat eindigt op ***5751. Je maakt zelf natuurlijk gebruik van het nummer dat eindigt op ***5806 en je wilt op dit nummer de verificatiecode ontvangen. Geen zorgen, ik heb zojuist je gehele account verwijderd, zodat je alles even opnieuw kunt instellen (ook de tweestapsverificatie). Log even uit van de app, maak gerust een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en doorloop dan de stappen nog een keer. Dan zou het wel moeten werken! 

Mocht het alsnog niet werken, geef dan aan waar je tegenaan loopt, dan kijken we verder naar een andere oplossing! 


Reageer