Vanmorgen geprobeerd mijn apple watch te activeren met een multisim. Open watch app - kies voor netwerk - configureer - configureer. Vanaf dit punt opent er een T-Mobile site met een cookie melding. Deze melding is bij mij niet weg te klikken. Hierdoor is de multisim niet toe te voegen aan mijn watch. Iemand die hier ervaring mee heeft / weet hoe ik dit op los?
Hi
Ik zie hier meerdere meldingen over komen. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan maak ik een case aan voor onze technische specialisten en die gaan dit verder onderzoeken. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Beste Hajar,
is het vreemd dat ik dat niet doe?
lijkt mij niet de info die ik zo met iemand deel op een forum.
Hi
Ik ben een T-Mobile medewerker dus je gegevens zijn veilig als je ze via een privebericht stuurt, maar als je liever een collega aan de lijn wilt spreken dan kun je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice. Je kan ze bereiken op dit nummer 06-2400 1200.
Ik hoop dat je zo verder komt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.